Time : 9:51:37 AM
Date : Thursday, August 11, 2005
Sender Name: Un pas plus loin

Téléphonie Belgium wordt in september Telbel

Na drie jaar actief te zijn geweest in ons land heeft deze groeiende actor op de Belgische telecommunicatiemarkt besloten om van naam te veranderen. Téléphonie Belgium wordt Telbel en verstevigt zijn positie als dé specialist op het vlak van telefooncentrales.

Een bliksemsnelle start
In 2002 besloot de Luxemburgse naamloze vennootschap Téléphonie, gespecialiseerd op het vlak van telecommunicatie, haar activiteiten uit te breiden naar andere markten. De keuze viel op België. Zo zag de dochteronderneming Téléphonie Belgium het licht, die werd toevertrouwd aan de goede zorgen van Pierre-André Guillaume, vanwege zijn ervaring in de sector. Door middel van een strategie van marktpenetratie, gebaseerd op de deskundigheid van zijn technische ploeg, werd Téléphonie Belgium al snel een bevoorrecht partner van Belgische ondernemingen.

Gerenommeerde klanten
Téléphonie Belgium wist al snel enkele zeer belangrijke contracten binnen te halen, met name met de groep Carrefour België en Belgique Loisirs. Bovendien is het bedrijf zeer goed vertegenwoordigd bij de middelgrote ondernemingen en in de non-profit-sector (ziekenfondsen, politie, ziekenhuizen...). Zeer recent heeft het twee belangrijke openbare aanbestedingen veroverd voor het Belgische leger, waarvan de uitvoering tot in 2007 zal lopen. Dat nieuwe succes maakt het voor Téléphonie Belgium mogelijk zijn positie nog te verstevigen en zijn technische ploeg, met aan het hoofd Alain de Pauw, aan te vullen.

Kwaliteit en betrouwbaarheid
Telbel koestert hoge ambities, maar wenst voor alles de reputatie te verstevigen die het heeft opgebouwd rond de kwaliteit van zijn personeel, zijn creativiteit en de betrouwbaarheid van de voorgestelde technische oplossingen. In navolging van het moederbedrijf investeert de Belgische dochteronderneming aanzienlijk in de permanente vorming van de technische ploeg. Zijn trouw aan het merk Alcatel maakt het onder meer mogelijk zijn
uitbreidingsinspanningen en zijn deskundigheid te optimaliseren.

Vernieuwende en soepele aanpak
Telbel heeft recent een zeer soepele oplossing ontwikkeld voor zijn klanten, bestaande in een evolutieve huur van telefooncentrales, waarbij de gehuurde centrales regelmatig kunnen worden aangepast in functie van de toenemende of afnemende behoeften op het vlak van capaciteit. Verschillende tientallen klanten hebben al voor deze formule gekozen, die bovendien ook onderhouds- en interventiediensten inhoudt.

Wordt vervolgd...
Alles wijst erop dat de door Telbel ontwikkelde
klantbenaderingsfilosofie tegemoet komt aan een bestaande dienstverleningsvraag. De positieve reactie van de markt biedt alvast uitzicht op de beste toekomstperspectieven.

Contact
Wenst u bijkomende informatie, aarzel dan niet om contact op te nemen met de heer Pierre-André Guillaume, directeur Telbel, via het volgende e-mailadres contact@telbel.be of telefonisch op het nummer
+32 (0)10 470010