Time : 9:51:37 AM
Date : Thursday, August 11, 2005
Sender Name: Un pas plus loin
Téléphonie Belgium wordt in september Telbel
Na drie jaar actief te zijn geweest in ons land heeft deze groeiende
actor op de Belgische telecommunicatiemarkt besloten om van naam te
veranderen. Téléphonie Belgium wordt Telbel en verstevigt zijn
positie als dé specialist op het vlak van telefooncentrales.
Een bliksemsnelle start
In 2002 besloot de Luxemburgse naamloze vennootschap Téléphonie,
gespecialiseerd op het vlak van telecommunicatie, haar activiteiten
uit te breiden naar andere markten. De keuze viel op België. Zo zag
de dochteronderneming Téléphonie Belgium het licht, die werd
toevertrouwd aan de goede zorgen van Pierre-André Guillaume, vanwege
zijn ervaring in de sector. Door middel van een strategie van
marktpenetratie, gebaseerd op de deskundigheid van zijn technische
ploeg, werd Téléphonie Belgium al snel een bevoorrecht partner van
Belgische ondernemingen.
Gerenommeerde klanten
Téléphonie Belgium wist al snel enkele zeer belangrijke contracten
binnen te halen, met name met de groep Carrefour België en Belgique
Loisirs. Bovendien is het bedrijf zeer goed vertegenwoordigd bij de
middelgrote ondernemingen en in de non-profit-sector (ziekenfondsen,
politie, ziekenhuizen...). Zeer recent heeft het twee belangrijke
openbare aanbestedingen veroverd voor het Belgische leger, waarvan de
uitvoering tot in 2007 zal lopen. Dat nieuwe succes maakt het voor
Téléphonie Belgium mogelijk zijn positie nog te verstevigen en zijn
technische ploeg, met aan het hoofd Alain de Pauw, aan te vullen.
Kwaliteit en betrouwbaarheid
Telbel koestert hoge ambities, maar wenst voor alles de reputatie te
verstevigen die het heeft opgebouwd rond de kwaliteit van zijn
personeel, zijn creativiteit en de betrouwbaarheid van de
voorgestelde technische oplossingen. In navolging van het
moederbedrijf investeert de Belgische dochteronderneming aanzienlijk
in de permanente vorming van de technische ploeg. Zijn trouw aan het
merk Alcatel maakt het onder meer mogelijk zijn
uitbreidingsinspanningen en zijn deskundigheid te optimaliseren.
Vernieuwende en soepele aanpak
Telbel heeft recent een zeer soepele oplossing ontwikkeld voor zijn
klanten, bestaande in een evolutieve huur van telefooncentrales,
waarbij de gehuurde centrales regelmatig kunnen worden aangepast in
functie van de toenemende of afnemende behoeften op het vlak van
capaciteit. Verschillende tientallen klanten hebben al voor deze
formule gekozen, die bovendien ook onderhouds- en interventiediensten
inhoudt.
Wordt vervolgd...
Alles wijst erop dat de door Telbel ontwikkelde
klantbenaderingsfilosofie tegemoet komt aan een bestaande
dienstverleningsvraag. De positieve reactie van de markt biedt alvast
uitzicht op de beste toekomstperspectieven.
Contact
Wenst u bijkomende informatie, aarzel dan niet om contact op te nemen
met de heer Pierre-André Guillaume, directeur Telbel, via het
volgende e-mailadres contact@telbel.be of telefonisch op het nummer
+32 (0)10 470010