Ingezonden persbericht


Martijn Steenbeek als Account Manager in dienst bij Newtel Essence

Vianen, 1 augustus 2005 - Martijn Steenbeek (34) is in dienst getreden als Account Manager bij Newtel Essence in Vianen.

De reden voor Steenbeek om te kiezen voor Newtel Essence is het duidelijke doel wat de organisatie nastreeft en dat onderbouwt met een doordacht productportfolio richting de markt.

Steenbeek komt oorspronkelijk uit de zorgsector waar hij de eerste tien jaar van zijn professionele carrière als verpleegkundige in de zwakzinnige zorg heeft gewerkt. De interesse in de ICT heeft hem doen besluiten om zes jaar geleden een overstap te maken. Voor Newtel Essence is hij werkzaam geweest bij HappyCustomers en AAC Cosmos; bij beide bedrijven in de rol van account manager.

+++

Newtel Essence
Newtel Essence is een Nederlands bedrijf dat zich in de Benelux richt op organisaties die hun kennis over en communicatie met hun klanten en/of zakenpartners willen optimaliseren. System Integrator Newtel Essence combineert in haar klantcontactmanagement oplossingen zowel data- als telecommunicatietechnologie. Service en security spelen hierbij een belangrijke rol. Newtel Essence heeft in de eerste helft van 2005 de bedrijven ip-com en Brickworks overgenomen. De toevoeging van de twee bedrijven aan de organisatie van Newtel Essence, maakt Newtel Essence tot absoluut marktleider in de contact center markt. Newtel Essence levert als enige in de markt een totale oplossing op het gebied van IP-telefonie, klantcontactmanagement, CRM, selfservice, netwerken en security. Newtel Essence ondersteunt haar opdrachtgevers met advies, integratie en implementatie, opleidingen en onderhoud. Newtel Essence heeft een samenwerkingsovereenkomst met o.a. Avaya, Cisco, Foundry Networks, Genesys, Interactive Intelligence en Microsoft CRM. Voor meer informatie : www.newtelessence.com

Foto
Een digitale foto van Martijn Steenbeek is op aanvraag te verkrijgen.