Fontys
Scriptieprijs Fontys Hogeschool Marketing Management gewonnen door
Natalia Grigoreva
Natalia Grigoreva, een oud-studente uit Moskou van de opleiding
International Business and Management Studies van Fontys Hogeschool
Marketing Management, heeft vandaag de De Lage Landen scriptieprijs
gewonnen. De scriptie, een exportplan voor de Baltische staten voor
Kverneland Group, werd beloond met EUR 500,- en een
werkervaringsplaats bij De Lage Landen. Het is de derde keer dat de
scriptieprijs valt bij Kverneland.
donderdag 14 juli 2005 door Femke Huvenaars
De prijs werd uitgereikt door Toon Sanders, Senior Vice President
Strategic Business Development van de Lage Landen en Hennie Kuijken,
lid van de Raad van Advies van Fontys Hogeschool Marketing Management.
In het juryrapport werd Natalia geprezen voor haar uitstekende
scriptie die zowel qua analyse, strategie als implementatie van een
uitzonderlijk hoog niveau was. De Lage Landen Scriptieprijs is een
prijs voor de beste scriptie van studenten aan Fontys Hogeschool
Marketing Management.