PERSBERICHT - 2005-07-04
Prestigieuze prijs China Airlines voor vijfde keer op rij naar
Ridderkerk
Million Dollar Sales Award voor De Jong Intra Vakanties
De Jong Intra Vakanties heeft opnieuw en voor de vijfde keer op rij de
'Million Dollar Sales Award' van China Airlines in ontvangst genomen.
Hans van den Born, sales manager Nederland van China Airlines,
overhandigde commercieel directeur Coby van Dongen de prijs tijdens
een bijeenkomst op haar kantoor in Ridderkerk. China Airlines kent de
prijs toe als erkenning voor de bijzondere bijdrage in het afgelopen
jaar. Sinds 2001 is ze elk jaar aan De Jong Intra Vakanties toegekend.
Meest complete aanbod voor
Thailand
De samenwerking tussen China Airlines en de Jong Intra Vakanties
betreft voor een groot gedeelte de uitstekende vluchten voor het verre
reizen product Thailand. De Jong Intra Vakanties kent een sterk
stijgende belangstelling voor haar complete reisaanbod voor deze
bijzondere bestemming. Het totaal aantal boekingen 2005 kent een plus
ten opzichte van de boekingen in het voorgaande jaar. De laatste
maanden wordt er ca. 10% meer geboekt dan vorig jaar in de
vergelijkbare periode.
Populaire reizen
Naast de volledig georganiseerde groepsreizen zijn ook de individuele
arrangementen in Noord Thailand (Chiang Mai, Chiang Rai en Mae Hong
Son) erg populair. Ook de boekingen voor de strandbestemmingen
Pattaya/Jomtien, Cha-Am/Hua Hin, Koh Samui en Phuket, dat weer
grotendeels is hersteld, springen er op een positieve manier bovenuit.
Jaarbrochure 2006
In augustus brengt de Jong Intra Vakanties de nieuwe jaarbrochure
Thailand 2006 op de markt. Voor deze brochure zijn de verschillende
groepsrondreizen uitgebreid onder de loep genomen en verder
geperfectioneerd naar de wensen van en het comfort voor de reizigers.
Uniek is de 15 daagse rondreis Juwelen van de Gouden Driekhoek, met
alle klassieke en natuurlijke hoogtepunten van Noord Thailand met
gegarandeerd vertrek. De geboekte reizen zullen dus altijd doorgang
vinden.
Het bestaande Thailand aanbod wordt in de nieuwe brochure ook
uitgebreid met een aantal nieuwe individuele reismogelijkheden met als
thema bv. koken, fietsen, golfen, welness, mediteren met monniken en
medische check-up.
Bij de foto:
Coby van Dongen, commercieel directeur van De Jong Intra Vakanties,
ontvangt de One Million Diollar Sales Award van Hans van de Born van
China Airlines (rechts). Links naast haar Wilfried Verkaik, product
manager Verre Reizen van De Jong Intra en sales executive Mathieu
Hastman van China Airlines.