( BW)(NJ-INTTRA) kondigt INTTRA Desktop aan, de off-line-,
multi-carrier-oplossing voor de eenvoudige en snelle verwerking van
elektronische reservatie- en verzendingsinstructies

    Redactie Business/Redactie Technologie

    PARSIPPANY, New Jersey (VS)--(BUSINESS WIRE)--30 juni
2005--Vandaag brengt INTTRA de INTTRA Desktop versie 1.4 uit, de
gebruikersvriendelijke, intuïtieve, off-lineoplossing voor de aanmaak
en het overmaken van elektronische reservatie- en
verzendingsinstructies naar het multi-carriernetwerk van INTTRA, het
grootste ter wereld. Versie 1.4 bouwt verder op de functionaliteit en
het wereldwijde succes dat reeds gevestigd is door het Desktop-product
van INTTRA. Gebruikers profiteren van de flexibiliteit en vrijheid die
gepaard gaan met off line werken. Reservatie- en
verzendingsinstructies kunnen worden aangemaakt, gecontroleerd en
opgeslagen terwijl de gebruiker off line is. De documenten worden dan
verstuurd wanneer er een internetverbinding beschikbaar is, of
onmiddellijk als de gebruiker on line is.
    Superieure eigenschappen verbeteren de INTTRA Desktop
1.4-ervaring:
    Gemakkelijk op te zetten en te upgraden - Desktop versie 1.4 is nu
verkrijgbaar bij INTTRA en zijn netwerk van oceaandragers in een
CD-formaat. Eind juli zal Desktop 1.4 als download verkrijgbaar zijn
voor geregistreerde gebruikers van www.inttra.com.   
    Geïntegreerd - Partner Notifications van Desktop zorgen voor
zichtbaarheid van toevoerketen wanneer kopieën van bevestigingen van
reservatie- of verzendingsinstructies naar handelspartners worden
gestuurd. De real-time carrierverbindingen van INTTRA stellen Desktop
in staat ingevulde reservatie- en verzendingsinstructies automatisch
en draadloos te versturen.  
    Snel en gemakkelijk te gebruiken - De Desktop Graphical User
Interface (GUI) van INTTRA is bedoeld voor een gemakkelijke en
intuïtieve werking. Reservatiedetails worden opnieuw gebruikt om
verzendingsinstructies gemakkelijk in te vullen, en krachtige
sjablonen en favorieten versnellen dit proces nog verder. Er zijn
twaalf talen beschikbaar om de ervaring van de eindgebruiker te
verbeteren.   
    Eenvoudig - Eén enkel proces voor het overmaken van reservatie- en
verzendingsinstructies aan het netwerk van oceaandragers van INTTRA
normaliseert documentatiewerkstroom.  
    Adaptief - De flexibele Desktop-architectuur ondersteunt meerdere
e-mailcliënten en besturingssystemen om te voldoen aan de eisen van de
klanten wereldwijd. 
    Het carriernetwerk van INTTRA omvat Alianca, ANL, CMA CGM, DAL
Deutsche Afrika-Linien, FESCO, Hamburg Sud, Hapag-Lloyd, "K" Line,
Maersk Sealand, MCC Transport Pte Ltd., Mitsui O.S.K. Lines, MSC
Mediterranean Shipping Company S.A., NYK Line, P&O Nedlloyd,
Safmarine, Senator Lines en United Arab Shipping Company. Het
carriernetwerk van INTTRA vertegenwoordigt meer dan 55% van de
containercapaciteit in de wereld.

    Over INTTRA

    INTTRA, opgericht in 2000, is een vooraanstaande globale provider
van e-commerceoplossingen aan oceaancarriers en hun klanten. Zij
werken met klanten samen om hun verzendingsprocessen te stroomlijnen
en te normaliseren. De professionals van INTTRA zijn gespecialiseerd
in het toepassen van hun e-commerce-kennis van de verzendingsindustrie
op plaatselijke markten over heel de wereld. Voor meer informatie,
kijk op www.inttra.com
    INTTRA, het INTTRA-logo, INTTRA-LINK, INTTRA-Desktop, INTTRA-ACT
zijn handelsmerken of gedeponeerde handelsmerken, dienstmerken of
gedeponeerde dienstmerken van INTTRA, Inc. Alle andere product- en
bedrijfsnamen die hierin vermeld worden kunnen handelsmerken van hun
respectieve eigenaars zijn.

    --30--DB/ny*

    CONTACT: INTTRA
             Andy Barrons, 973-263-5100
             andy.barrons@inttra.com