Gemeente Brummen
Openbare aanbesteding
Bekendmaking door gemeenten Rheden en Brummen
Namens het college van Burgemeester en Wethouders van de gemeente
Brummen en de gemeente Rheden wordt op woensdag 22 juni 2005 om 16:00
uur in het gemeentehuis van Rheden te De Steeg in het openbaar
aanbesteed:
Muziekonderwijs
Programma van eisen, nummer SZZRG 042005
Muziekonderwijs
Brummen â Rheden 2005 â 2008
De dienstverlening omvat in hoofdzaak:
- Het verzorgen van AMV-lessen op 14 basisscholen in de
gemeente Brummen gedurende 30 weken maximaal 2 lesuren of minimaal 1
lesuur AMV. Elk lesuur bedraagt 50 minuten.
- Het verzorgen van AMV-lessen op 24 basisscholen in de
gemeente Rheden gedurende 30 weken van 1 lesuur. Elk lesuur bedraagt
50 minuten.
- Het verzorgen van instrumentale lessen (HAFA) aan de
jeugdleden in opleiding tot 18 jaar van 4 plaatselijke
muziekverenigingen in de gemeente Brummen
- Het verzorgen van instrumentale lessen (HAFA) aan de
jeugdleden in opleiding tot 18 jaar van de zeventien 17 plaatselijke
muziekverenigingen in de gemeente Rheden.
- Het verzorgen/organiseren van NIB-examens voor de
jeugdleden van de plaatselijke muziekverenigingen in de gemeente
Brummen en Rheden.
- Het verzorgen van instrumentale lessen en de orkesten en/of
ensembles op, met de muziekverenigingen afgesproken, locaties in de
gemeente Brummen en Rheden.
Inzage programma van eisen
Het programma van eisen ligt ter inzage vanaf maandag 2 mei 2005 bij
het publieksbureau in het gemeentehuis van Rheden te De Steeg.
Openingstijden van maandag tot en met donderdag van 8.30-17.00 uur en
op vrijdag van 8.30-12.30 uur. Eveneens wordt aan alle bij de
aanbestedende diensten bekende bestekhouders een afschrift van de Nota
van inlichtingen kosteloos toegezonden.
Verkrijgbaarheid programma van eisen
Het programma van eisen en de bijlagen is, na ontvangst van een
verzoek daartoe (schriftelijk of per fax), vanaf maandag 2 mei 2005
verkrijgbaar bij de gemeente Rheden, Afdeling Samenlevingszaken, de
heer H.Pesser, Hoofdstraat 3 te De Steeg.
Inlichtingen
Inlichtingen/vragen kunnen uitsluitend schriftelijk en per fax worden
ingewonnen bij de gemeente Rheden, de heer H.Pesser van de afdeling
Samenlevingszaken, 026 â 49 76 518 (faxnummer) tot vrijdag 20 mei
2005. De Nota van Inlichtingen ligt bij het publieksbureau in het
gemeentehuis van Rheden te De Steeg ter inzage vanaf vrijdag 27 mei
2005.
Aanbesteding
Op woensdag 22 juni 2005 om 16:00 uur in het gemeentehuis te De Steeg.
Ingangsdatum en looptijd overeenkomst
De af te sluiten overeenkomst gaat in op 1 september 2005 en wordt
voor de duur van maximaal twee jaar aangegaan met een mogelijke optie
van verlenging van maximaal één jaar.
Inschrijvingsvereisten
De eisen waaraan een inschrijver moet voldoen zijn:
- de inschrijver mag niet in staat van faillissement of
liquidatie bevinden of voorwerp zijn van een surséance van betaling
of akkoord dan wel een andere soortgelijke toestand en zich niet in
een procedure bevinden waarin een faillissement, surséance, dan wel
akkoord is aangevraagd;
- de inschrijver heeft over de laatste drie boekjaren een
gemiddelde omzet aan soortgelijke dienstverlening, gelijk aan of
groter dan ⬠250.000,-- per jaar.
- de inschrijver moet kunnen aantonen dat zij, dan wel één
van de combinanten, dan wel één van de in te schakelen
onderaannemer(s), zelf ervaring hebben met de gevraagde
dienstverlening.
Gunningcriterium
Als gunningcriterium geldt de economisch voordeligste aanbieding,
gelet op; de in het bestek vermelde criteria. Gegund wordt aan de
inschrijver die, na verificatie van de aangeleverde gegevens, aan alle
in de offerteaanvraag te stellen eisen heeft voldaan en die op basis
van weging van de mate van voldoen aan de wensen ten opzichte van alle
overige inschrijvers die eveneens aan de eisen voldeden, het hoogste
aantal punten behaalt.