6.12 Outsourcing start speciale dienst voor juristen en advocaten
AMSTERDAM, 20050617 -- Amsterdam, 18 juni 2004 - Juridisch Antwoord is een nieuwe service voor juristen. In 2003 is 6.12 Outsourcing begonnen met haar dienstverlening. Al snel werden zij benaderd door een aantal advocaten die van de dienst gebruik wilden maken. Daar deze groep snel groeide en nog steeds groeiende is, is er binnen 6.12 Outsourcing een aparte productgroep, speciaal gericht op de juridische wereld, ontstaan. Binnen deze productgroep werken telefonistes die beschikken over juridische vaardigheden, zodat uw klanten op een correcte manier te woord worden gestaan.Zij helpen uw nieuwe en bestaande cliënten als uw even niet bereikbaar bent.
Uw telefoon afhandelingen worden door een professionele telefoniste efficiënt beantwoord met uw naam en aan u doorverbonden indien u beschikbaar bent.
Indien u niet beschikbaar bent zullen zij u berichten via SMS, e-mail. Ook kunt u uw berichten eenvoudig opvragen via www.612outsourcing.nl waar ook ter wereld.
Uw telefoniste is niet in uw kantoor gesitueerd, maar uw klanten zullen dat niet merken. Altijd handhaven zij de indruk, dat uw klant rechtstreeks met uw onderneming belt.
Wij bedienen u conform een loon-als-verbruik methode, zodat u enkel voor de verrichte handelingen betaald. Hiermee bent u verzekerd van een goede kostenefficiëntie verhouding.
6.12 Outsourcing
6.12 Outsourcing is dienstverlener in bereikbaarheid. Met als doel klantcontacten te optimaliseren. We doen dat in het gehele spectrum van een organisatie: van prospect tot en met vaste klant. Professioneel, zakelijk, betrokken. Altijd met de juiste 'tone of voice'.
Door een goede infrastructuur en de juiste kennis is 6.12 Outsourcing in staat de telefoonafhandelingen voor middel en grote bedrijven af te handelen. Hierdoor zal de telefoondesk niet meer fysiek aanwezig zijn in het desbetreffende bedrijf zelf. De telefonistes van 6.12 kunnen de taak als telefoniste van een desbetreffend middel en/of groot bedrijf volledig overnemen.
Speciaal ontworpen software ondersteunt 6.12 Outsourcing. om de aan- en afwezigheid van bedrijven onbeperkt aantal medewerkers bij te houden. Net als een telefoniste ter plekke verbindt zij wel of niet door, afhankelijk van de wensen van de betreffende medewerker.
Iedereen binnen de organisatie ontvangt een overzicht van de gesprekken die al dan niet doorverbonden zijn. Een totaal overzicht kan naar directie of office manager gestuurd worden. Het bedrijf krijgt hierdoor ook inzicht in het telefoonverkeer dat zich binnen uw organisatie afspeelt.
Hierdoor zullen de kosten voor een bedrijf wat zijn receptiedesk uitbesteed worden gereduceerd met meer dan 75% en uw telefonische bereikbaarheid wordt 100% gegarandeerd
Meer voordelen
* Altijd een centraal aanspreekpunt
* Continue bereikbaarheid
* Geen bericht gaat verloren
* Geen tijdrovende beantwoording van standaardvragen
* Geen verstoringen van uw bedrijfsproces door
afschermen telefoonverkeer
* Telefoon- en personeelskosten inzichtelijk en beheersbaar
* Geen dure investeringen in telefonie-infrastructuur
* Alle telefoongesprekken en dataverkeer adequaat en
betrouwbaar opgeslagen
* Volledig actuele klantinformatie
* Vanaf elke plaats via website berichten inlezen
* Volledig behoud van de identiteit: één gezicht naar buiten
Wilt u meer uitgebreider worden geïnformeerd over de dienstverlening van 6.12 Outsourcing, kijk dan op www.612outsourcing.nl
Ingezonden persbericht