Een splinternieuw mannenmagazine maakt een vliegende start
Nu al 4017 abonnementen afgeslotenLEIDERDORP, 20050614 -- Amper een maand in de winkels en er zijn nu al 4017 abonnementen afgesloten. Mede dankzij een speciale wervingsactie. Het lijkt erop dat George - A classy guy's magazine zich snel een plaats heeft veroverd tussen het huidige aanbod mannenbladen.
George mikt op het mannelijk publiek tussen 29 en 49 jaar met een hoog besteedbaar inkomen, een markt waar potentieel in zit. Trefwoorden zijn volgens eigen zeggen "inhoud en diepgang" en "klasse en stijl". Qua uitstraling en onderwerpkeuze iets waar de makers zich zichtbaar hard voor maken. George nummer twee heeft als rode draad Argentinië. Dit komt terug in onderwerpen als wijn, Diego Maradona, financiën, Gabriela Sabatini, vakantie en uiteraard, de tango. Deze editie verschijnt medio juli. Redmagazines Uitgeverij BV, verantwoordelijk voor George, heeft zich als doel gesteld het aantal abonnees aan het eind van dit jaar op achtduizend te krijgen. Als het zo doorgaat moet dit geen probleem zijn.
www.georgemagazine.nl