Print
Fotograaf Michel Comte maakt Cadillac SRX campagne
(14-6-2005)
Cadillac is sinds jaar en dag een synoniem voor lifestyle, cultuur en
luxe. Daarom was het een logische zet om een bekende fotograaf als
Michel Comte uit te nodigen voor de creatie van een nieuwe
advertentie-campagne voor de Cadillac SRX.
Deze stijlvolle crossover belichaamt de combinatie van een sportieve
stationwagen en een luxe SUV - verademend fris en gedurfd anders,
helemaal thuis in de wereld van 'glamour & beauty' met zijn
onderscheidende looks en strakke design.
De wereldberoemde fotograaf Michel Comte is voor de campagne benaderd
vanwege zijn naam en faam als lifestyle fotograaf. Door sommigen wordt
hij zelfs 's werelds beste mode- en society-fotograaf genoemd. Comte
is nauw verbonden met de uitgeverij Condé Nast (GQ, Vogue, AD, Vanity
Fair). De kennismaking van Comte met de Cadillac SRX resulteerde in
veel meer dan een reguliere fotosessie. Zes weken lang nam hij de
Cadillac SRX mee op reis voor zijn werkzaamheden, van New York tot
Parijs, van Madrid tot Marrakech. Het resultaat brengt de SRX in beeld
als 'fashion' statement - stijlvol, 'in', en opmerkelijk anders in een
populair, groeiend segment.
Het artwork wordt gebruikt in advertentiecampagnes in 14 Europese
landen. De campagne is ontwikkeld door het Duitse bureau Bühler &
Partner in opdracht van Cadillac & Corvette Europe.
AutoRai