Jaarlijkse klanttevredenheidsonderzoek van start
Maandag 13 juni gaat het jaarlijkse klanttevredenheidsonderzoek van de
gemeente Apeldoorn van start. Bezoekers van de balies in het
Stadswarenhuis kunnen aangeven hoe zij de dienstverlening ervaren. De
gemeente gebruikt de resultaten voor het verbeteren van haar
dienstverlening. Het onderzoek wordt jaarlijks uitgevoerd zodat kan
worden gekeken of de dienstverlening er op vooruit is gegaan. Ook
wordt het onderzoek gebruikt om de resultaten te kunnen vergelijken
met andere gemeenten.
Na afloop van het bezoek aan de balie in het Stadswarenhuis hebben
bezoekers de mogelijkheid digitaal de vragenlijst in te vullen, wat
zo'n vijf minuten kost. Voor mensen die niet zo goed met een computer
overweg kunnen is er een papieren versie beschikbaar. Een gastvrouw
zal de bezoeker verwelkomen en, als dat nodig is, helpen bij het
invullen van de vragenlijst. Vragen die aan bod komen zijn onder
andere In hoeverre bent u tevreden over de tijd dat de medewerker
bezig is geweest met de afhandeling van uw vraag? en Is met dit bezoek
uw vraag afgehandeld?
De voorgaande jaren is het klanttevredenheidsonderzoek in september
gehouden. Dit jaar vindt het vierde klanttevredenheidsonderzoek in
juni plaats, omdat de gemeente benieuwd is of de bezoekers in deze
extra drukke periode even tevreden zijn als in andere maanden.
Voor het laatst bijgewerkt op: 10-jun-2005 11:51
Gemeente Apeldoorn