Ingezonden persbericht


persbericht

PIM's MARKETING-INNOVATIEDAG

Bekendmaking van winnaar Marketeer of the Yeat 2005

Op donderdag 9 juni organiseert PIM, het Platform Innovatie in Marketing, in samenwerking met De Baak, Microsoft, het Tijdschrift voor Marketing en de Dutch Fashion Foundation een buitengewoon inspirerend programma voor haar jaarlijkse Marketing Innovatiedag. Gedurende deze middag, op het landgoed van De Baak in Driebergen, komen nieuwe ontwikkelingen binnen het marketingvak aan bod via de drie meest vernieuwende marketeers van het afgelopen jaar. Genomineerd voor de prestigieuze Marketeer of the Year Award zijn: A. Ribbink (TomTom), M. Muller (Route Mobiel) en E. Marivoet (Nespresso).

Tevens een kennismaking met een opkomende trend waarbij mode wordt ingezet als marketinginstrument. De ontwikkelingen binnen de mode gaan razendsnel en het is buitengewoon leerzaam te zien hoe marketing bedreven wordt binnen deze industrie. Angelique Westerhof van de Dutch Fashion Foundation spreekt over Mode en Marketing.

Donderdag 9 juni tussen 15.30 uur en 16.00 uur (voor de files) in Driebergen. Tot ca 21;00 uur.

Meer informatie en aanmelden: www.pimonline.nl


---

Platform innovatie in Marketing
Drs. P. Verhaagen
T: 035-6026758
M: 06-54300588