7 juni 2005
-Fouten in de gemeentegids?
-Raadsvergadering
-Spreekuur burgemeester en wethouders een week later
-Mandaatregeling Oostzaan 2005
-Commissie Bezwaar- en Beroepsschriften
-Collectevergunning
---
Fouten in de gemeentegids?
Eind 2005 komt er weer een nieuwe gemeentegids uit. Heeft u
aanvullingen of wijzigingen voor de gids 2005-2006? Dan is het zaak om
nu actie te ondernemen! Achter in uw gemeentegids vindt u een
reactieformulier waarmee u een nieuwe vermelding kunt plaatsen of een
bestaande vermelding kunt veranderen. Ook leest u op dit formulier hoe
u wijzigingen per e-mail of fax kunt doorgeven. Heeft u geen
gemeentegids? U kunt er één afhalen op het gemeentehuis. Geeft u de
wijzigingen nog deze zomer door, dan hebben we eind 2005 weer een
verbeterd en compleet overzicht!
---
Raadsvergadering
Op maandag 13 juni is er een Raadsvergadering om 19.30 uur in
zorgcentrum Evean Lishof, Lisweg 253. U bent van harte welkom om bij
deze vergadering aanwezig te zijn.
Op de voorlopige agenda staat het volgende:
* Communicatiebeleidsplan;
* Nota lokale heffingen 2005;
* Voorjaarsnota 2005;
* Wijziging verordening geldelijke voorzieningen raads- en
commissieleden;
* Aanpassing reglement van orde;
* Interpellatie Belcanto.
Indien u van het spreekrecht gebruik wilt maken, kunt u dit tot 2
werkdagen voor de vergadering aan de griffier (dhr. J. van Tol)
melden. Vermeldt u hierbij uw naam, adres en telefoonnummer en het
onderwerp waarover u het woord wilt voeren. Er kan alleen op
onderwerpen worden ingesproken die voor de vergadering zijn
geagendeerd.
---
Spreekuur burgemeester en wethouders een week later
Het maandelijkse spreekuur is deze maand niet op de eerste dinsdag van
de maand. In plaats daarvan is het spreekuur op dinsdag 14 juni. De
burgemeester is deze keer niet aanwezig op het spreekuur. Iedereen die
iets wil bespreken met één van de wethouders, kan zich tussen 16.00 en
17.00 uur melden bij de receptie op het gemeentehuis. Met wie u een
gesprek heeft hangt in principe af van het onderwerp van het gesprek
i.v.m. de portefeuilleverdeling. Bij afwezigheid van de desbetreffende
wethouder of burgemeester kunt u, als u dat wilt, spreken met een
vervanger. Het is ook altijd mogelijk om een afspraak te maken met één
van de wethouders en/of de burgemeester op een ander tijdstip. Voor
een afspraak kunt u contact opnemen met mevrouw W. Kramer tel: 075-
684 7719.
---
Mandaatregeling Oostzaan 2005
Het college en de burgemeester hebben op 24 mei 2005 de
Mandaatregeling Oostzaan 2005 vastgesteld. Deze treedt in werking op
15 juni 2005 en ligt ter inzage bij de balie van het gemeentehuis. De
regeling sluit aan bij de nieuwe bevoegdheidsverdeling in het kader
van het dualisme en de delegatie van enkele bevoegdheden door de raad
aan het college in januari 2003. Met deze regeling wordt verder
uitvoering gegeven aan de gewenste kwaliteit en doelmatigheid van de
organisatie.
---
Commissie Bezwaar- en Beroepsschriften
Maandag 13 juni zijn er hoorzittingen van de externe commissie
bezwaar- en beroepsschriften. Deze commissie adviseert het college bij
besluiten over bezwaar- en beroepsschriften. Op de agenda staat:
* 19.45 uur De heer Belema weigering bouwvergunning, vrijstelling
* 20.15 uur Mevrouw Klop verkeersbesluit Ds. Nanne Zwiepsingel
Deze hoorzittingen zijn openbaar en worden gehouden in het
Griffiegebouw, Kerkbuurt 26 te Oostzaan.
Terug naar boven
---
Collectevergunning
Van 12 t/m 18 juni collecteert de Algemene Nederlandse Gehandicapten
Organisatie.
Terug naar boven
Gemeente Oostzaan