Casema

31-03-2005
Wijziging klantenservice en incasso per 1 juni 2005 bij Casema Voor klanten in Utrecht en omgeving verandert het incasso van het kabelabonnement per 1 juni 2005. Op dit moment heeft de klant in Utrecht voor kabeldiensten nog te maken met twee verschillende partijen: Eneco en Casema. Omdat Casema veel meer voor de klant kan doen dan kabeltelevisie- en radiosignalen leveren, nemen wij vanaf 1 juni 2005 het complete servicepakket in eigen beheer. Vanaf 1 juni heeft de klant één contactadres en kan zij voor alle vragen over kabeldiensten terecht bij Casema.
Wat verandert er?

De inning van het abonnementsgeld kabeltelevisie en âradio werd tot nu toe betaald via de energienota van ENECO Energie. Met ingang van 1 juni 2005 verzorgt Casema de incasso rechtstreeks.

Bij automatische betaling aan ENECO wordt de door de klant verleende machtiging voortgezet door Casema. Het abonnement wordt vooruitbetaald. Het juni abonnement zal daarom eind mei, begin juni worden afgeschreven.

Bij betaling per acceptgiro aan ENECO wordt het abonnementsgeld per kwartaal bij vooruitbetaling berekend. Bij betaling per acceptgiro wordt ⬠1,25 per acceptgiro administratiekosten in rekening gebracht.

Termijnbedrag ENECO Energie

ENECO energie zal het abonnementgeld voor kabeltelevise en âradio t/m 31 mei 2005 met de klant afrekenen. Indien klanten hun energierekening bij ENECO hebben dan wordt het termijnbedrag dat ENECO Energie maandelijks in rekening brengt met ingang van 1 juni 2005 verminderd met het abonnementstarief voor kabeltelevisie en â radio. Nemen klanten geen energie bij ENECO af, dan brent ENECO geen termijnbedragen meer in rekening.