31-03-2005
Wijziging klantenservice en incasso per 1 juni 2005 bij Casema
Voor klanten in Utrecht en omgeving verandert het incasso van het
kabelabonnement per 1 juni 2005. Op dit moment heeft de klant in
Utrecht voor kabeldiensten nog te maken met twee verschillende
partijen: Eneco en Casema. Omdat Casema veel meer voor de klant kan
doen dan kabeltelevisie- en radiosignalen leveren, nemen wij vanaf 1
juni 2005 het complete servicepakket in eigen beheer. Vanaf 1 juni
heeft de klant één contactadres en kan zij voor alle vragen over
kabeldiensten terecht bij Casema.
Wat verandert er?
De inning van het abonnementsgeld kabeltelevisie en âradio werd tot nu
toe betaald via de energienota van ENECO Energie. Met ingang van 1
juni 2005 verzorgt Casema de incasso rechtstreeks.
Bij automatische betaling aan ENECO wordt de door de klant verleende
machtiging voortgezet door Casema. Het abonnement wordt
vooruitbetaald. Het juni abonnement zal daarom eind mei, begin juni
worden afgeschreven.
Bij betaling per acceptgiro aan ENECO wordt het abonnementsgeld per
kwartaal bij vooruitbetaling berekend. Bij betaling per acceptgiro
wordt ⬠1,25 per acceptgiro administratiekosten in rekening gebracht.
Termijnbedrag ENECO Energie
ENECO energie zal het abonnementgeld voor kabeltelevise en âradio t/m
31 mei 2005 met de klant afrekenen. Indien klanten hun energierekening
bij ENECO hebben dan wordt het termijnbedrag dat ENECO Energie
maandelijks in rekening brengt met ingang van 1 juni 2005 verminderd
met het abonnementstarief voor kabeltelevisie en â radio. Nemen
klanten geen energie bij ENECO af, dan brent ENECO geen
termijnbedragen meer in rekening.
Casema