Ingezonden persbericht
persbericht
E-Mailmarketing: Hot Topics Anno 2005
Deze PIM-themasessie (31 mei) biedt zeer actuele issues rond E-Mailmarketing! Deze bijeenkomst is speciaal bedoeld voor marketeers die méér, zo niet alles, uit e-mailmarketing willen halen. De sprekers:
1. Sander van der Blonk (directeur van RapidSugar). Hij spreekt over "Trends in 2005". Daarin behandelt hij actuele e-mailmarketing trends uit Nederland en de VS.
2. Ewald Verhoog (Customer Loyalty Manager van Wanadoo): praktijkcases en do's en do not's om te komen tot optimaal converterende e-mail campagnes.
3. Govert van Eerde (directeur van TAPPS) toont een aantal e-mailmarketing campagne voorbeelden (Heineken Beertender, Saab, ING Card, AnderZorg, Wiskas), waarbij gebruik is gemaakt van externe opt-in e-mail adresbestanden. Hij gaat in op succes- en faalfactoren bij het genereren van respons op opt-in e-mailcampagnes.
4. Jeroen de Rooij (founder en algemeen directeur van PrioCon): de laatste ontwikkelingen rond white- en blacklisting en de mogelijke impact hiervan voor e-mail marketeers. Hij helpt Tiscali met de implementatie van hun anti-spam emaildienst PrioCon MailManager, een toestemmingsbeheersysteem waarmee de klanten van Tiscali kunnen bepalen wie wel of geen toestemming krijgt om e-mail berichten naar hen toe te sturen.
Een vol en boeiend programma! Interessante cases, interessante sprekers!
Locatie: SAS Institute in Huizen.
Datum en tijd: dinsdag 31 mei om 18:00, ontvangst vanaf 17:30 uur.
---
Meer informatie: Frans Appels, bestuurslid PIM
06-44960798