31-05-2005
MessageLabs en Info Support bundelen krachten op MKB-markt
AMSTERDAM, 31 mei 2005 MessageLabs, leverancier van managed
e-mailservices, gaat samen met Info Support, dienstverlener voor
Hosted Exchange, voet zetten op de MKB-markt. Beide partijen
ondertekenden recentelijk daarvoor een partnerovereenkomst, die
voorziet in de levering van e-mailbeveiligingsdiensten van MessageLabs
aan het Hosted Exchange-pakket van Info Support.
De overeenkomst is een stap in de verdere ontwikkeling van outsourced
services voor het MKB. Door prijserosie in de markt en het veelal
ontbreken van gekwalificeerd IT-personeel, is de externe beveiliging
van de e-mailinfrastructuur, outsourcing, nu interessant voor het MKB.
Met Hosted Echange wordt de volledige e-mail-infrastructuur van het
MKB extern beheert: 7x24 uur bewaking, noodvoorziening voor
electriciteit, redundant uitgevoerde internetverbindingen, intensieve
technische support, en nu dus ook de e-mailbeveiliging-service van
MessageLabs.
Info Support is geruime tijd op zoek geweest naar een betrouwbare
partner voor de beveiliging van e-mailverkeer, vertelt Jacob de Rotte,
Hoofd Managed IT Services bij Info Support: MessageLabs scant
wereldwijd het e-mailverkeer van meer dan 9000 grote bedrijven. Voor
ons telde ook dat de oplossing die MessageLabs biedt, naadloos
aansluit bij ons Hosted Exchange-dienstenpakket. Jurgen Wagenaar,
Benelux Partner Account Director bij MessageLabs, ziet veel voordelen
in de samenwerking: Met de gevaren van het internet zullen managed
e-mailservices ook voor het MKB steeds essentiëler worden. Info
Support is voor ons een trendsetter in het betrouwbaar en flexibel
aanbieden van managed e-mail in combinatie met managed e-mail security
op internetniveau. Zij zijn daarnaast één van de eerste bedrijven in
de Benelux die deze dienst uitrollen op basis van Microsoft
technologie.
E-mailbeveiliging van MessageLabs is binnen Hosted Exchange van Info
Support inmiddels beschikbaar.
Over MessageLabs
MessageLabs is een belangrijke leverancier van zakelijke services voor
beheerde e-mailbeveiliging. Volgens een rapport van Yankee Group
Security Solutions & Services uit februari 2004 is MessageLabs de
toonaangevende leverancier op basis van marktaandeel en omzet.
MessageLabs beschermt meer dan 9.000 ondernemingen wereldwijd tegen
e-mailbedreigingen zoals virussen, spam en andere ongewenste content,
vóórdat deze de bedrijfsnetwerken bereiken en zonder dat extra
hardware of software moet worden geïnstalleerd. MessageLabs beschikt
over een wereldwijd netwerk van controlepunten dat momenteel 13
datacenters omvat in de Verenigde Staten, Groot-Brittannië, Duitsland,
Nederland, Australië en Hong Kong, en scant dagelijks miljoenen
e-mails voor klanten zoals de Britse overheid, The Bank of New York,
Bertelsmann, Bic, CSC, Conde Nast Publications, EMI Music, Diageo,
Orange, Random House, SC Johnson en StorageTek Meer informatie over
MessageLabs kunt u vinden op www.messagelabs.com
Over Info Support
Info Support is opgericht in 1986 en is een innovatief bedrijf,
gespecialiseerd in met name Backoffice-Frontoffice integratie,
e-commerce en data warehousing. Circa 200 professionele medewerkers
bieden een zeer breed dienstenpakket, van advisering, ontwerp en
ontwikkeling van bedrijfskritische informatiesystemen tot en met
implementatie, beheer, support en opleidingen. Op de locaties van Info
Support worden officiële examens afgenomen voor o.a. Microsoft, IBM en
Novell. Dankzij diverse strategische allianties met vooraanstaande
softwarebedrijven zoals Microsoft,en IBM is Info Support op de hoogte
van en vaak betrokken bij de meest recente technologische
ontwikkelingen. Info Support is wereldwijd de eerste MS Gold Certified
Partner for Learning Solutions. Dankzij het eigen Kenniscentrum zijn
alle technische medewerkers verzekerd van een brede, diepgaande kennis
van de meest recente technologieën en, waar wenselijk, wordt deze
kennis ook buiten de organisatie verspreid. De van complexe
IT-projecten afgeleide 'best practises' zijn vertaald in standaarden
en richtlijnen die zijn opgenomen in het Info Support Professional
Development Center. Klanten zijn onder meer Philps, Akzo, Rabobank,
Microsoft, Telfort, PGGM, CZ en diverse grote ministeries. Uitgebreide
info over de Hosted Exchange Server solution vindt u terug op onze
speciale website, www.managedexchange.nl. Informatie over Info Support
kunt u vinden op www.infosupport.com
Contact
Pleon
Vries Strookman
020 - 487 4000
vries.strookman@pleon.com
© Een product van Pleon