NATIONALE GROTE CLUBACTIE
http://www.groteclubactie.nl

Nieuw Kidsmagazine

Opvallende adverteermogelijkheden met een bereik van minimaal 800.000 kids
Grote Clubactie introduceert gratis
magazine voor lotenverkopers

De Grote Clubactie, een non-profit organisatie die door middel van een loterij verenigingen financieel ondersteunt, introduceert dit jaar het Kidzonely Magazine. Het magazine is gratis en speciaal bedoeld voor alle jonge lotenverkopers, variërend in de leeftijd van 8 tot 14 jaar. Het Kidzonely Magazine is een jaarlijkse uitgave, de ambitie is om het magazine in de toekomst twee tot vier keer per jaar uit te geven. Het eerste nummer verschijnt begin september 2005, bij aanvang van de lotenverkoopperiode van de Grote Clubactie. Dit magazine geeft adverteerders de unieke mogelijkheid om een advertentie of advertorial te plaatsen met een oplage van 400.000 exemplaren. Omdat iedere lotenverkoper wel een broertje, zusje of zelfs ouders heeft die meelezen, mag het bereik van het magazine worden gesteld op minimaal 800.000 lezers.

Het Kidzonely Magazine heeft niet alleen als doel om alle lotenverkopers te stimuleren om zo veel mogelijk loten te verkopen. Dit jeugdige lifestyle magazine zal kinderen ook informeren over zaken die deze doelgroep bezig houdt. Ook zullen in het magazine gerichte aanbiedingen worden gedaan aan lotenverkopers, maar ook aan hun ouders en gezinsleden. Deze unieke combinatie van informatie en lifestyle maakt het magazine tot een waardevol cadeau voor alle jonge lotenverkopers.

Mogelijkheden voor adverteerders
Het magazine biedt interessante mogelijkheden voor het plaatsen van advertenties en/of advertorials. In het magazine wordt uitgebreid aandacht geschonken aan lifestyle voor de doelgroep, met onderwerpen zoals kleding, vakantie, games, vrijetijdsbesteding, sport, muziek, geld, beroepen, voeding en gezondheid, lezen, televisie, internet, mobiele telefonie et cetera. Dat maakt het adverteren in het magazine aantrekkelijk. Met een advertentie of advertorial in het magazine worden niet alleen de 400.000 lotenverkopers bereikt. Doordat in het magazine een breed scala aan lifestyle naar voren komt, rekent de Grote Clubactie op minimaal één meelezer per lotenverkoper. Broers, zussen en zelfs ouders zullen het magazine lezen, waardoor een bereik ontstaat van minimaal 800.000 lezers.

Goede distributie verzekerd
Voor de verspreiding van het magazine maakt de Grote Clubactie gebruik van haar netwerk met de clubcoördinatoren. Het Kidzonely Magazine maakt onderdeel uit van het verkooppakket, dat lotenverkopers nodig hebben om loten te verkopen. Doordat het blad samen met de verkoopondersteunende informatie persoonlijk overhandigd wordt, is een goede distributie verzekerd en ontvangen alle 400.000 lotenverkopers gegarandeerd hun eigen exemplaar van het magazine.

Over de Grote Club
De Grote Clubactie is een maatschappelijk betrokken non-profit organisatie die, door middel van een loterij, ondersteuning biedt aan participerende verenigingen bij het werven van fondsen. Daarmee levert zij een belangrijke bijdrage aan een gezonde maatschappij. De loterij is al bijna 35 jaar een groot succes, waaraan nu al meer dan 9.000 verenigingen in Nederland deelnemen. Per verkocht lot gaat 80% van de opbrengst direct naar de clubkas van de betreffende vereniging, waardoor de Grote Clubactie verenigingen ieder jaar veel geld oplevert: een onmisbare bron van inkomsten! De Grote Clubactie wil haar maatschappelijke bijdrage verder uitbreiden samen met adverteerders in het Kidzonely Magazine. Adverteren in het magazine van de Grote Clubactie betekent ook meeliften op een sympathiek merk, met een grote betrouwbaarheid en naamsbekendheid.

Persinformatie: voor meer informatie over adverteren in het magazine kunt u contact opnemen met Acquire Media, Harald Jansen, Edwin Benning, Bart van der Wal, Leen Weijs T (038) 460 63 84 E info@acquiremedia.nl

26 mei 05 14:34