NATIONALE GROTE CLUBACTIE
http://www.groteclubactie.nl
Nieuw Kidsmagazine
Opvallende adverteermogelijkheden met een bereik van minimaal 800.000
kids
Grote Clubactie introduceert gratis
magazine voor lotenverkopers
De Grote Clubactie, een non-profit organisatie die door middel van een
loterij verenigingen financieel ondersteunt, introduceert dit jaar het
Kidzonely Magazine. Het magazine is gratis en speciaal bedoeld voor
alle jonge lotenverkopers, variërend in de leeftijd van 8 tot 14 jaar.
Het Kidzonely Magazine is een jaarlijkse uitgave, de ambitie is om het
magazine in de toekomst twee tot vier keer per jaar uit te geven. Het
eerste nummer verschijnt begin september 2005, bij aanvang van de
lotenverkoopperiode van de Grote Clubactie. Dit magazine geeft
adverteerders de unieke mogelijkheid om een advertentie of advertorial
te plaatsen met een oplage van 400.000 exemplaren. Omdat iedere
lotenverkoper wel een broertje, zusje of zelfs ouders heeft die
meelezen, mag het bereik van het magazine worden gesteld op minimaal
800.000 lezers.
Het Kidzonely Magazine heeft niet alleen als doel om alle
lotenverkopers te stimuleren om zo veel mogelijk loten te verkopen.
Dit jeugdige lifestyle magazine zal kinderen ook informeren over zaken
die deze doelgroep bezig houdt. Ook zullen in het magazine gerichte
aanbiedingen worden gedaan aan lotenverkopers, maar ook aan hun ouders
en gezinsleden. Deze unieke combinatie van informatie en lifestyle
maakt het magazine tot een waardevol cadeau voor alle jonge
lotenverkopers.
Mogelijkheden voor adverteerders
Het magazine biedt interessante mogelijkheden voor het plaatsen van
advertenties en/of advertorials. In het magazine wordt uitgebreid
aandacht geschonken aan lifestyle voor de doelgroep, met onderwerpen
zoals kleding, vakantie, games, vrijetijdsbesteding, sport, muziek,
geld, beroepen, voeding en gezondheid, lezen, televisie, internet,
mobiele telefonie et cetera. Dat maakt het adverteren in het magazine
aantrekkelijk. Met een advertentie of advertorial in het magazine
worden niet alleen de 400.000 lotenverkopers bereikt. Doordat in het
magazine een breed scala aan lifestyle naar voren komt, rekent de
Grote Clubactie op minimaal één meelezer per lotenverkoper. Broers,
zussen en zelfs ouders zullen het magazine lezen, waardoor een bereik
ontstaat van minimaal 800.000 lezers.
Goede distributie verzekerd
Voor de verspreiding van het magazine maakt de Grote Clubactie gebruik
van haar netwerk met de clubcoördinatoren. Het Kidzonely Magazine
maakt onderdeel uit van het verkooppakket, dat lotenverkopers nodig
hebben om loten te verkopen. Doordat het blad samen met de
verkoopondersteunende informatie persoonlijk overhandigd wordt, is een
goede distributie verzekerd en ontvangen alle 400.000 lotenverkopers
gegarandeerd hun eigen exemplaar van het magazine.
Over de Grote Club
De Grote Clubactie is een maatschappelijk betrokken non-profit
organisatie die, door middel van een loterij, ondersteuning biedt aan
participerende verenigingen bij het werven van fondsen. Daarmee levert
zij een belangrijke bijdrage aan een gezonde maatschappij. De loterij
is al bijna 35 jaar een groot succes, waaraan nu al meer dan 9.000
verenigingen in Nederland deelnemen. Per verkocht lot gaat 80% van de
opbrengst direct naar de clubkas van de betreffende vereniging,
waardoor de Grote Clubactie verenigingen ieder jaar veel geld
oplevert: een onmisbare bron van inkomsten! De Grote Clubactie wil
haar maatschappelijke bijdrage verder uitbreiden samen met
adverteerders in het Kidzonely Magazine. Adverteren in het magazine
van de Grote Clubactie betekent ook meeliften op een sympathiek merk,
met een grote betrouwbaarheid en naamsbekendheid.
Persinformatie: voor meer informatie over adverteren in het magazine
kunt u contact opnemen met Acquire Media, Harald Jansen, Edwin
Benning, Bart van der Wal, Leen Weijs T (038) 460 63 84 E
info@acquiremedia.nl
26 mei 05 14:34