DCG BUSINESS CONSULTANCY
Raymann is niet laat bij Giving Back
AMSTERDAM, 25 MEI 2005 - Jörgen Raymann, bekend laatkomer op tv en in
het theater, is donderdagmiddag stipt op tijd aanwezig om op het coole
Amsterdamse kantoor van reclamebureau Cayenne als ambassadeur van de
Stichting Giving Back de publiciteitscampagne Do More With Your Brain
te lanceren.
Giving Back, de organisatie die afgelopen zomer van zich deed spreken
als begunstigde van voormalig President Bill Clinton, helpt
middelbare scholieren middels een afgewogen mentor- en groepsprogramma
hun carrièreperspectieven te vergroten.
Reclamebureau Cayenne heeft het gedrag van hangjongeren als
uitgangspunt genomen voor een amusante reeks Boomerang-kaarten en
-posters die gratis worden verspreid in cafés en andere openbare
gelegenheden. Onder het motto Do More With Your Brain moedigt de
campagne jongeren aan om hun kansen te grijpen en hun talenten te
ontwikkelen.
Het kantoor van Cayenne in een voormalig pakhuis aan het IJ, op de
verdieping boven Jamie Olivers' spraakmakende restaurant Fifteen waar
veel jongeren aan een loopbaan in de horeca beginnen, is een
toepasselijke plek voor het lanceren van de campagne. De Giving
Back-kaarten zijn te bewonderen op de website www.givingback.nl
UITNODIGING
Vertegenwoordigers van de media zijn donderdag 26 mei van 16.00 tot
17.30 uur welkom bij:
Cayenne Communications BV
Pakhuis Amsterdam
Jollemanhof 13
1019 GW Amsterdam
tel. 020 6776 238
www.cayenne.nl
Er kan geparkeerd worden in de PTA (Passenger Terminal Amsterdam)
parkeergarage en er zijn bij aankomst gratis uitrijkaarten
beschikbaar.
Belangrijk: de 'kick-off' begint ca. 16.00. Het verzoek is dus op tijd
te komen!
Neem voor meer informatie over Giving Back en de publiciteitscampagne
contact op met:
Godfried Kinnegim, godfried@kinnegim.com, tel. 06 5338 5208.
25 mei 05 10:46