Ingezonden persbericht


AGENDABERICHT MEI & JUNI van SAS Nederland

26 mei en 8 juni 2005, SAS Nederland, Huizen
Workshops: 'Event Driven Marketing: van Hype naar Praktijk' Event Driven Marketing laat leveranciers inspelen op signalen van hun klanten en zorgt ervoor dat het juiste aanbod op het juiste moment bij de juiste klant komt. En dat is de moeite waard! "Je klantcommunicatie wordt effectiever, maar het is niet altijd eenvoudig"; "Het organiseren van event driven marketing is een regelrechte ramp..." De workshop 'Event Driven Marketing: van Hype naar Praktijk' van SAS Nederland in samenwerking met Cendris, geeft antwoord op de vragen en biedt inzicht in hoe het beter kan. De praktijk wordt belicht door Jacky Lambert, marketingmanager van Neckermann.

30 mei 2005, SAS Nederland, Huizen
Training: 'Metadata Management: Revolutionizing the data integration platform' De training richt zich op de belangrijke vernieuwingen van het Metadata Management in SAS 9.1. De behandelde onderwerpen lopen uiteen van de SAS Management Console tot het zeer snel opbouwen van een datawarehouse met gebruik van ETL Studio. Hiertoe kunt u contact opnemen met SAS Training, (035) 699 69 99. Meer informatie (pdf, 119 Kb)

21-23 juni 2005
Conference for Enterprise Intelligence: SAS Forum International, Lissabon, Portugal Hét internationale platform voor presentaties, discussies en brainstorming over Enterprise Intelligence, met als hoofdspreker Wim Duisenberg! De conferentie biedt verschillende werkvormen, zoals toespraken, plenaire branche-sessies en parallelle thema-sessies.

Wim Duisenberg werd als voorzitter van de Europese Centrale Bank (ECB) gewaardeerd om zijn inzicht, integriteit en openheid. Als hoofdspreker deelt hij zijn bijzondere standpunten met ons over zaken doen, economie en besluitvorming op hoog niveau. Inschrijven: www.sas.com/nl/events

Over SAS
SAS levert innovatieve business intelligence-software in combinatie met branchegerichte dienstverlening, waarmee bedrijven werkelijke enterprise intelligence creëren. SAS-oplossingen worden gebruikt door meer dan 40.000 organisaties (waaronder 90 procent van de Fortune 500-bedrijven) om winstgevender relaties te ontwikkelen met leveranciers en klanten en om accurate gefundeerde beslissingen te nemen die bedrijven doen groeien. SAS is uniek in de volledige integratie van datawarehousing met analytische business intelligence-toepassingen, waardoor grote hoeveelheden kale gegevens worden omgezet in waardevolle informatie. Al drie decennia levert SAS zijn wereldwijde klanten 'The Power to Know'. Meer informatie biedt www.sas.com/nl.
SAS / PublieksWerk 1/2

Meer informatie voor de redactie:
SAS Institute B.V.
Hussein Ibrahim
t: (035) 699 69 47
e: hussein.ibrahim@snl.sas.com

PublieksWerk B.V.
Piet van Reeuwijk
t: (020) 486 21 39
e: piet@publiekswerk.nl

SAS / PublieksWerk 2/2


---- --