Grolsch Music Tour van start gegaan
Grolsch Music Tour van start gegaan
In het kader van de Grolsch Music Tour start Grolsch vandaag met een
unieke actie waarmee gespaarde codes van de Grolsch verpakkingen
kunnen worden omgezet in Grolsch Music Miles. Met deze Music Miles kan
snel worden gespaard voor korting op unieke gadgets en extra
toegangskaarten voor de beste muziekevenementen van Nederland.
Bovendien maakt de deelnemer kans op unieke Special Treatments tijdens
deze evenementen.
De Grolsch Music Tour is een reeks van top muziekevenementen die
plaatsvinden in juni, juli en augustus 2005. Sensation White & Black,
Lowlands en North Sea Jazz zijn enkele van de toonaangevende
evenementen waaraan Grolsch haar naam heeft verbonden. Zowel met ID&T
als met Mojo (de organisatoren van de muziekevenementen) heeft Grolsch
een uniek partnership dat nu wordt vertaald in de Grolsch Music Tour.
Muziekevenementen staan voor samen met je vrienden genieten van goede
muziek. Muziek die jou aanspreekt en waar je graag met anderen naar
luistert en kijkt. En natuurlijk hoort daar topkwaliteit bier bij.
Vandaar dat Grolsch nadrukkelijk aanwezig is bij deze evenementen. En
Grolsch doet meer. Alle verpakkingen van Grolsch bier die worden
uitgeleverd tussen half mei en eind augustus 2005, zijn voorzien van
unieke actiecodes. Via een zelf aangemaakte account op de website
www.grolschmusictour.nl, kan men deze actiecodes omzetten in Music
Miles. Met deze miles kan worden gespaard voor unieke gadgets, extra
toegangskaarten voor muziekevenementen en voor een Grolsch Special
Treatment. De Grolsch Music Tour bestaat uit de volgende evenementen:
Arrow Rock Festival, Njoy, RockinPark, Fields of Rock, Sensation
White, Sensation Black, North Sea Jazz, Lowlands en Mystery Land.
De Grolsch Music Tour en in het bijzonder de spaaractie zullen kenbaar
worden gemaakt op de televisie, de radio, in geprinte media en via
internet.
Grolsch NV