De voet krijgt een uitroepteken!
'Denk eens wat vaker aan je voeten'! Dat is de
centrale boodschap in de nieuwe collectieve promotiecampagne voor de
voetverzorgingsbranche. Natuurlijk heeft deze campagne al een nieuw
logo. Heeft u het al gezien?
In het logo staat de voet centraal, maar dan wel leuk opvallend
vormgegeven. Het uitroepteken staat voor de centrale oproep om wat
vaker aan de voeten te denken. Deze pittige, nieuwe campagne voor de
pedicure is ontwikkeld door het Hoofdbedrijfschap Ambachten in nauw
overleg met ProVoet. Er zijn posters, consumentenboekjes en displays
ontwikkeld, die ondernemers in uw bedrijf als promotiemateriaal voor
consumenten kunnen inzetten. Om zoveel mogelijk profijt uit deze
campagne te halen, worden er voor de pedicure op vijf plaatsen in het
land workshops georganiseerd.
Meer informatie?
Hoofdbedrijfschap Ambachten, telefoonnummer 079 - 316 1111.
Kenniscentrum voor uiterlijke verzorging (KOC)