MediaPlaza
Executive evening CRM&Marketing Intelligence Introductie
Executive evening CRM & Marketing Intelligence
Wat is het, wat doet het en op welke manier werkt het voor de
marketeer?
Introductie
Donderdag 19 mei 2005
18:00 - 21:00 uur
Media Plaza, Utrecht
Executive evening
In 2005 gaat MarketingPlaza.nu een hele serie van executive evenings
organiseren. Het doel van deze avonden is om over de diverse
onderwerpen op het gebied van interactieve sales, marketing en
communicatie introducties te geven. In één avond krijgt de bezoeker
een overzicht over het desbetreffende onderwerp. De doelgroep is dan
ook de professional die nog geen kennis heeft van het onderwerp, maar
zich hier wel op wil/moet oriënteren.
Waarom?
Op deze avond wordt ingegaan op de basisbeginselen van CRM, maar ook
hoe je vanuit deze basis veel meer kunt doen dan alleen maar NAW
gegevens van klanten, prospects, etc. bijhouden. Hierbij passeren
zaken als forecasting, prospecting, etc. de revue. Nog een stap verder
is marketing intelligence: met de gegevens in je database valt veel
meer te doen dan je in eerste instantie misschien zou denken. Tactisch
en strategisch kan marketing intelligence een belangrijke rol spelen
in het marketing- proces.
Voor wie?
Sales-, communicatie-, en marketingprofessionals
Door wie?
Deze executive evening wordt georganiseerd door MarketingPlaza.nu in
samenwerking met diverse experts
Meer informatie
Wilt u meer weten over deze bijeenkomst, neem dan contact op via
programma@marketingplaza.nu
Deze sessie is onderdeel van Marketingplaza.nu. Dit kennisplatform is
een initiatief van Media Plaza te Utrecht. Doel is om tezamen met de
(internationaal gelieerde) branche- en vakorganisaties - NIMA, DDMA,
VEA E-com, Pragma, MEC, CCMA, IAB, IPAN, SpinAwards, Cascadis, EMMA,
SMA, BVA en ANMA - het innovatieve en interactieve karakter binnen het
marketing-, communicatie- en salesvakgebied te bevorderen. Daarnaast
wordt dit initiatief ondersteund door diverse kennispartners.