Introductie nieuw merk: johnny loco
Johnny Loco's Beach Cruiser, eyecatcher van deze zomerAMSTERDAM, 20050518 -- Nederland maakt kennis met een nieuw lifestyle merk: Johnny Loco. Het nieuwe merk dat op 18 mei officieel gelanceerd wordt in Nederland richt zich voornamelijk op een doelgroep die toe is aan wat ontspanning in de alle dagelijkse hectiek. De Beach Cruiser, overgewaaid uit Californië, wordt als één van de eerste producten van Johnny Loco geïntroduceerd. Johnny Loco staat voor ontspanning, of zoals het Johnny Loco team zelf zegt; een druk op de pauzeknop!
doelgroep. Mensen die wel de ruimte hebben voor een moment van ontspanning maar er op de een of andere manier niet aan toekomen. Het merk is zowel voor vrouwen als mannen. Naast de Beach Cruisers worden dit jaar ook T-shirts en tassen van Johnny Loco geïntroduceerd. Voor het jaar 2006 staat een complete kleding- en accessoirelijn op de agenda.
Arnaud van der Vecht, Directeur Johnny Loco zegt: "Met Johnny Loco willen wij aan onze doelgroep het gevoel overbrengen dat je in de dagelijkse hectiek af en toe op de pauzeknop kunt drukken. Al onze producten stralen die rust ook uit. De Beach Cruiser sluit hier goed bij aan. Door het brede stuur, de comfortabele zithouding en de ronde vormen ontspan je volledig. Je fietst naar je werk zoals surfers over het strand cruisen."
In april 2005 werd de Johnny Loco Beach Cruiser tijdens de Rainbow Experience aan het grote publiek onthuld. Vanaf 18 mei 2005 zullen de originele Beach Cruisers met T-shirts en tassen in diverse toonaangevende lifestyle winkels in de grote steden (Amsterdam, Haarlem, Den Haag, Rotterdam en Utrecht) te koop zijn. Tevens kunnen de Beach Cruisers via Internet op Johnny-Loco.com besteld worden. Bij elke Beach Cruiser ontvangt de consument bovendien een persoonlijke verzorgingsset: Johnny Loco ketting- en massage olie. Voor de zomer van 2005 zijn er drie series (Classic, City & Extreme) met maar liefst tien verschillende uitvoeringen te krijgen, allemaal in stijlvolle trendy kleuren met een unieke uitstraling.
Ingezonden persbericht