Ingezonden persbericht
PERSBERICHT
EPIPHANY KRIJGT 'POSITIEVE' WAARDERING IN GARTNER'S CAMPAIGN MANAGEMENT MARKETSCOPE
Schiphol-Rijk - 17 mei 2005 - Epiphany, leverancier van CRM-oplossingen voor consumentgerichte bedrijven, heeft een 'positieve' waardering gekregen in Gartner's Campaign Management MarketScope, een onderzoeksrapport dat verscheen in april 2005.
Epiphany Campaign Management, een geïntegreerde en gebruiksvriendelijke databasemarketingoplossing voor de planning, uitvoering en monitoring van campagnes en die alle klantinteracties omvat, is onderdeel van Epiphany's E6 Marketing-productreeks. Dankzij deze eigenschappen levert het product een snelle ROI op.
"We geloven dat de 'Positieve' waardering van Epiphany in Gartner's Campaign Management MarketScope opnieuw een bevestiging is van de waardevolle propositie die Epiphany-oplossingen aan een organisatie biedt", zegt Karen Richardson, CEO van Epiphany. "Onze oplossingen ondersteunen de consumentgerichte organisaties - zoals die in de retail financiële dienstverlening, verzekeringen en telecommunicatie - bij het verhogen van hun winstgevendheid dankzij intelligente klantinteracties."
Epiphany Marketing is een geïntegreerde oplossing die consumentgerichte organisaties de mogelijkheid biedt om de winstgevendheid te verhogen door gecoördineerde inbound en outbound klantstrategieën en campagnes te implementeren. Door het combineren van de basistools die marketeers nodig hebben karachtige analyse, best-of-breed campagnemanagement, real-time optimalisatie van interacties, en schaalbare databasemanagement verbetert Epiphany Marketing de efficiëntie en doelmatigheid van marketingactiviteiten.
Epiphany Campaign Management levert geïntegreerde oplossing voor analyse en marketing die de snelheid van campagnes verbetert en de total cost of ownership verlaagt. De oplossing bevat:
· Een gebruiksvriendelijke interface waarmee marketeers geavanceerde marketingprogramma's kunnen ontwerpen en uitvoeren.
· Multi-channel marketingcampagnes waardoor een voortdurend gesprek met de klant kan worden opgezet over alle verkoopkanalen.
· Closed-loop rapportage zodat kan worden bepaald welke marketingactiviteiten de hoogste ROI opleveren.
· Innovatieve en best-of-breed functionaliteit die de marketeers ondersteunt bij het verwerven, laten groeien en behouden van klanten met de meeste potentie.
Gartner's MarketScope for Campaign Management analyseert en positioneert aanbieders in Gartner's MarketScope Ratings Framework dat is gebaseerd op de volgende evaluatiecriteria: visie, levensvatbaarheid en marktverbintenis, productfunctionaliteit, implementatie, ondersteuning, technologie/architectuur, prijsstelling en implementatiekosten. Een 'positieve' waardering in het Gartner MarketScope Ratings Framework betekent dat de leverancier kracht toont op specifieke gebieden, maar ook opportunistisch is. Huidige klanten dienen verder te investeren, terwijl potentiële klanten de leverancier op hun shortlist van tactische alternatieven moet plaatsen. De Gartner MarketScope for Campaign Management beantwoordt de vraag: "How are more-intelligent customer communications managed?"
1. Gartner MarketScope for Campaign Management 1Q05, Adam Sarner and Gareth Herschel, 28 April 2005.
Over Epiphany
Epiphany (Nasdaq: EPNY) is leverancier van marketing-, verkoop- en serviceoplossingen voor de grootste bedrijven, wereldwijd. Epiphany E.6 is een geïntegreerde softwaresuite die marketing-, verkoop- en servicefunctionaliteit combineert met real-time intelligentie. Epiphany E.6, stelt bedrijven in staat hun klanten beter te begrijpen en de beste actie te ondernemen voor een betere klanttevredenheid, verhoogde omzet en lagere kosten. Epiphany's oplossing is gebouwd op het meest geavanceerde, webgebaseerde CRM-platform dat in de industrie is te vinden, resulterend in snelle en eenvoudige implementaties. Daarbij zijn Epiphany-oplossingen ook naadloos te integreren in de bestaande infrastructuur. Het wereldwijde hoofdkantoor is gevestigd in San Mateo, Californië. Het Benelux kantoor is gevestigd in Schiphol Rijk, Amsterdam.