NEMEF
NEMEF sloten nieuwe sponsor Dennis van der Geest
Persbericht 12 mei 2005
NEMEF sloten nieuwe sponsor Dennis van der Geest
Apeldoorn - Onlangs tekenden NEMEF en topjudoka Dennis van der Geest
een sponsorovereenkomst. In de reclamecampagne van Nederlands grootste
slotenfabrikant zal Dennis van der Geest een belangrijke rol gaan
vervullen.
'Toen wij nadachten over een aanjager voor onze reclamecampagne,
kwamen we vrij snel uit bij topjudoka Dennis van der Geest' vertelt
Bartho van Maare, productmanager DHZ- markt bij NEMEF.
'Dennis staat namelijk voor 'veiligheid' en komt van Nederlandse bodem
en is naast een gedreven en zeer succesvol sporter ook een sociaal
bewogen mens. Dennis is o.a. ambassadeur van KiKa (Kinderen
Kankervrij)'.
Met de campagne, die 16 mei van start gaat op de landelijke
radiozenders met als thema 'hoe veilig is uw huis?', wil NEMEF de
naamsbekendheid van het bedrijf vergroten en de consument beter laten
nadenken over de beveiliging van zijn huis. Feit is namelijk dat 90%
van de Nederlandse huizen onvoldoende is beveiligd. Door middel van
een eenvoudige 'Veilig Wonen-test' op www.nemef.nl. kan de consument
een veiligheids-check uitvoeren voor zijn eigen huis.
Onder het motto: 'Beveiligen was nog nooit zo aantrekkelijk' zijn er
diverse consumentenacties tijdens de campagne en zal Dennis van der
Geest als boegbeeld fungeren.
Niet alleen NEMEF, maar ook Dennis van der Geest is zeer tevreden over
de onlangs gesloten sponsorovereenkomst. 'Geweldig dat zo'n sterk merk
mij wil ondersteunen. Een perfecte 'match' en een 'veilig' gevoel op
weg naar het EK judo van 20-22 mei in Sportpaleis Ahoy in Rotterdam.
Ik verheug me enorm op de samenwerking en ga er helemaal voor'.
---