MediaPlaza
Masterclass Contentmanagement Introductie
Masterclass Contentmanagement
Hoe krijg en houd ik controle over mijn marketingcontent?
Introductie
Dinsdag 10 mei 2005
9:00 - 17:00 uur
Media Plaza, Utrecht
Wat?
Deze masterclass geeft verdieping op contentmanagement en de het
houden van controle op de marketingcontent. Content management is niet
meer alleen het beheren van de content van een website. Een CMS
omgeving krijgt een steeds belangrijkere rol in de marketing afdeling
van een organisatie. Tijdens deze masterclass wordt uitgelegd wat
content management nu precies inhoudt en hoe het kan worden ingezet in
de sales-, communicatie- en marketingactiviteiten van organisaties.
Voor wie?
Communicatie-, sales- en marketingprofessionals die bezig zijn met
contentmanagement en bovenal de controle over marketingcontent willen
houden.
Door wie?
Deze masterclass wordt georganiseerd door MarketingPlaza.nu in
samenwerking met diverse experts.
Wat zijn masterclasses?
De masterclassserie is feitelijk een opvolging van de executive
evenings. Iedere executive evening wordt een paar weken later gevolgd
door een masterclass over hetzelfde onderwerp. De doelgroep is de
professional die de details wil weten, zonder zelf meteen specialist
te worden. Ook voor de mensen die eerder aan de executive evening
hebben deelgenomen is dit een goede volgende stap. Gedurende de
masterclass wordt het onderwerp van de dag uitgediept. Dit houdt in
dat de deelnemers zowel theoretisch worden bijgespijkerd, cases uit de
praktijk te zien krijgen, maar ook zelf aan de hand van opdrachten
hands-on ervaring kunnen opdoen. M.a.w. het zijn praktische workshops.
Meer informatie?
Wilt u meer weten over deze bijeenkomst, neem dan contact op via
programma@marketingplaza.nu
Deze sessie is onderdeel van Marketingplaza.nu. Dit kennisplatform is
een initiatief van Media Plaza te Utrecht. Doel is om tezamen met de
(internationaal gelieerde) branche- en vakorganisaties - NIMA, DDMA,
VEA E-com, Pragma, MEC, CCMA, IAB, IPAN, SpinAwards, Cascadis, EMMA,
SMA, BVA en ANMA - het innovatieve en interactieve karakter binnen het
marketing-, communicatie- en salesvakgebied te bevorderen. Daarnaast
wordt dit initiatief ondersteund door diverse kennispartners.