MediaPlaza


Masterclass Contentmanagement Introductie

Masterclass Contentmanagement

Hoe krijg en houd ik controle over mijn marketingcontent?

Introductie

Dinsdag 10 mei 2005
9:00 - 17:00 uur
Media Plaza, Utrecht

Wat?
Deze masterclass geeft verdieping op contentmanagement en de het houden van controle op de marketingcontent. Content management is niet meer alleen het beheren van de content van een website. Een CMS omgeving krijgt een steeds belangrijkere rol in de marketing afdeling van een organisatie. Tijdens deze masterclass wordt uitgelegd wat content management nu precies inhoudt en hoe het kan worden ingezet in de sales-, communicatie- en marketingactiviteiten van organisaties.

Voor wie?
Communicatie-, sales- en marketingprofessionals die bezig zijn met contentmanagement en bovenal de controle over marketingcontent willen houden.

Door wie?
Deze masterclass wordt georganiseerd door MarketingPlaza.nu in samenwerking met diverse experts.

Wat zijn masterclasses?
De masterclassserie is feitelijk een opvolging van de executive evenings. Iedere executive evening wordt een paar weken later gevolgd door een masterclass over hetzelfde onderwerp. De doelgroep is de professional die de details wil weten, zonder zelf meteen specialist te worden. Ook voor de mensen die eerder aan de executive evening hebben deelgenomen is dit een goede volgende stap. Gedurende de masterclass wordt het onderwerp van de dag uitgediept. Dit houdt in dat de deelnemers zowel theoretisch worden bijgespijkerd, cases uit de praktijk te zien krijgen, maar ook zelf aan de hand van opdrachten hands-on ervaring kunnen opdoen. M.a.w. het zijn praktische workshops.

Meer informatie?
Wilt u meer weten over deze bijeenkomst, neem dan contact op via programma@marketingplaza.nu

Deze sessie is onderdeel van Marketingplaza.nu. Dit kennisplatform is een initiatief van Media Plaza te Utrecht. Doel is om tezamen met de (internationaal gelieerde) branche- en vakorganisaties - NIMA, DDMA, VEA E-com, Pragma, MEC, CCMA, IAB, IPAN, SpinAwards, Cascadis, EMMA, SMA, BVA en ANMA - het innovatieve en interactieve karakter binnen het marketing-, communicatie- en salesvakgebied te bevorderen. Daarnaast wordt dit initiatief ondersteund door diverse kennispartners.