Ingezonden persbericht
Boekpublicatie: Een nieuwe kijk op de Experience Economy - Betekenisvolle belevenissen
Lees dit boek en onderga de belevenis!
Een weekend in het Icehotel in Zweden, waar je warm wordt gehouden met rendierhuiden en wodka. Pallazo, een avondvullend diner van sterrenchef Ron Blaauw in een tijdelijke spiegeltent in Amsterdam, met acts van Cirque du Soleil. Dit is Experience Economy, je betaalt ten dele voor het product en de dienstverlening maar met name voor de beleving. Een nieuwe kijk op de Experience Economy beschrijft fundamentele ontwikkelingen in de maatschappij, waar de 'experience economy' een symptoom en een uiting van is.
Een nieuwe kijk op de Experience Economy maakt op inleidende wijze de theorie en praktijk rond de beleveniseconomie duidelijk. De eerste 5 hoofdstukken bespreken de theorie, historie en betekenis van een 'experience'. In het tweede gedeelte wordt concreet ingegaan op de wijze waarop 'experiences' ontwikkeld en gerealiseerd kunnen worden. Achter in het boek zit een DVD met illustratieve voorbeelden, video's en documenten die het boek ondersteunen.
De auteurs
Albert Boswijk en Thomas Thijssen zijn beiden verbonden aan de European Centre for the Experience Economy. Ed Peelen is professor marketing bij Nyenrode Business Universiteit.
Boekinformatie
Titel : Een nieuwe kijk op de Experience Economy - Betekenisvolle belevenissen
Auteur : Albert Boswijk, Thomas Thijssen & Ed Peelen
ISBN : 90-430-0928-8
Uitgever : Pearson Education Benelux
Imprint : Prentice Hall
Pagina's : 183
Prijs : ¬ 32.95
Voor meer informatie en het bestellen van een recensie exemplaar kunt u contact opnemen met ondertekende.
Met vriendelijke groet,
Carin Nordberg
Sales & Marketing Support Higher Education
Pearson Education Benelux BV
Concertgebouwplein 25
1071 LM Amsterdam
Netherlands
T. +31 20 575 58 00
F. +31 20 664 53 34
E. carin.nordberg@pearson.com
Visit us at www.pearsoneducation.nl / www.pearsoned.co.uk