PERSBERICHT
Hilversum, 9 mei 2005
goedkope actie van bnn
BNN gooit sterren in de uitverkoop voor tien miljoen
Wie wordt er tegenwoordig niet weggekocht door Tien, de nieuwe zender van John de Mol? Het maakt niet uit of je socialist bent, of erkend zakkenvuller. Iedereen gaat om. Want zoals Bart de Graaff al zei: je hebt principes en je hebt vaste lasten. BNN is de kleinste publiek omroep en ook de armste. Maar van lijdzaam afwachten houden we niet. Dus de hoogste tijd voor de grote BNN-uitverkoop! Alle BNN-presentatoren in de aanbieding. Voor tien miljoen.
Vanaf maandag lopen er drie dagen lang spotjes op radio en televisie en verschijnt er voor de televisie-uitzendingen van BNN op maandagavond een billboard in beeld. Naast de radio- en televisiecommercials rijden er vandaag twee moving billboards door Hilversum met daarop de openbare verkoop van Bridget en op de andere de spectaculaire aanbieding van De Lama's (5 halen, 4 betalen). In de Sp!ts van maandag 9 mei staat een paginagrote advertentie met daarop de totale uitverkoop van alle BNN-presentatoren.
Zo kun je prijspakker Filemon Wesselink voor 10 miljoen krijgen, Jeroen Pauw voor een midlifeprice van 5 miljoen, het duo-voordeel van DJ Wouter van der Goes waar je gratis P.A. Bart bij krijgt en wie loopt er niet warm voor de supersterstunt van De Lama's: 5 halen, 4 betalen?
BNN
BNN