Online Game Missie Carglass overtreft alle verwachtingen
Son, 3 mei 2005
P E R S B E R I C H T
Ruim 161.000 bezoekers hebben in eerste week nieuwe online game gespeeld.
Son-Afgelopen week werd Missie Carglass, de online game van Carglass
gelanceerd. Na één week hebben ruim 161.000 unieke bezoekers dit spel
al gespeeld. De online game is onderdeel van de publiciteitscampagne
die Carglass half april gestart is om de Mobiele Service, om
autoruitschade thuis, onderweg of op het werk op te lossen, onder de
aandacht te brengen. Naast de online game bestaat de campagne uit TV
en radiocommercials, vrachtwagenreclame, online banners en diverse
activiteiten en evenementen.
Missie Carglass is een race game waarbij de speler in de huid kruipt
van een Carglass Service Monteur. De Service Monteur gaat diverse
autoruitschades oplossen op locatie. De producten en diensten van
Carglass zijn op een speelse wijze in de online game geïntegreerd en
benadrukken de snelle service. Missie Carglass is een gratis spel wat
o.a. gespeeld kan worden via www.carglass.nl. Spelers kunnen tegen
elkaar spelen door middel van een ghostplayer-functie. De registratie
geschiedt op vrijwillige basis. Met dit spel zijn diverse ludieke
prijzen te winnen.
XXS is het reclamebureau dat verantwoordelijk is voor de nieuwe
campagne van Carglass. De online game is ontwikkeld, geproduceerd en
geplaatst door MAD multimedia. Net Effect heeft als partner van XXS
voor de online-activiteiten de realisatie begeleidt en gecoördineerd.
Missie Carglass is mede dankzij de goede samenwerking tussen deze
partijen nu al een groot succes te noemen. Het aantal unieke bezoekers
op de site van Carglass is in de maand april 2005 met 51,8% toegenomen
in vergelijking tot de maand maart 2005.
E I N D E P E R S B E R I C H T