Time : 11:13:08 AM
Date : Tuesday, May 03, 2005
Sender Name: Vocalcom

Hilti implementeert Vocalcom's nieuwste innovatie Hermès.Net voor multifunctioneel contactcenter

Hilti Belgium maakt deel uit van de Hilti Group, wereldleider in de ontwikkeling van topproducten voor professionelen in de bouw-en onderhoudssector. Als multinational en onbetwiste referentie voor professioneel gereedschap in de bouwsector, onderscheidt Hilti zich niet alleen door producten van hoge kwaliteit, maar evenzeer door een uitstekende klantenservice. Het Belgische filiaal van Hilti selecteerde Vocalcom's nieuwste webgebaseerde contactcenteroplossing Hermès.Net als krachtige en toekomstgerichte oplossing voor klantinteractie die bovendien makkelijk geïntegreerd kan worden met SAP.

De helpdesk van Hilti in België biedt een ruime waaier aan diensten waaronder technische ondersteuning, opnemen van bestellingen en algemene klantenservice.
Hilti koos voor Vocalcom Hermès.Net omwille van het open en flexibele karakter van de webgebaseerde oplossing en in het bijzonder voor de ongeëvenaarde supervisiefuncties. Omdat dienstverlening centraal staat in de bedrijfscultuur van Hilti is het van cruciaal belang dat medewerkers van de helpdesk nauwgezet opgevolgd en gecoacht kunnen worden. De gebruiksvriendelijke supervisiefuncties van Hermès.Net stellen agent managers in staat om belangrijke informatie in real time in beeld te brengen in overzichtelijke schermen en statistieken. Supervisors kunnen met Hermès.Net o.a. monitoren, gesprekken opnemen, in conference call treden en tekstberichten uitwisselen voor coaching, evaluatie en training.

Over Hilti
De Hilti Groep is actief in meer dan 120 landen en telt ongeveer 14.500 medewerkers waarvan er tweederde rechtstreeks voor klanten werkt in verkooporganisaties, engineering en klantendiensten. Hilti Benelux is een verkoopsorganisatie van de Hilti groep en telt een 300-tal medewerkers. Het hoofdkantoor voor de Benelux is gelegen in Zellik, nabij Brussel. Hier zijn een 100-tal medewerkers werkzaam in volgende afdelingen: marketing, reparatie, finance, IT, HR en Logistiek, evenals de klantendienst. Daarbovenop zijn er nog een 100-tal medewerkers werkzaam in een buitendienstfunctie: vertegenwoordigers, winkelgeranten, key account representatives, field engineers en area sales managers.

Over Vocalcom
Vocalcom ontwikkelt en commercialiseert technologie voor contactcenters en klantinteractie. De firma werd opgericht in 1995 met hoofdkantoor in Parijs en beschikt vandaag over eigen vestigingen en distributeurs in Europa, de Canada, Zuid-Amerika, Noord-Afrika, ... Het hoofdkantoor voor de Benelux bevindt zich in Zellik en telt 45 werknemers, waarvan een groot deel zich wijdt aan R&D met betrekking tot eigen producten en integratie met technologieën van business partners. Het unieke 'all-in-one' Vocalcom-platform Hermès biedt efficiënte, betaalbare en winstgevende
contactcenterfunctionaliteiten en werd reeds vijf keer op jaar verkozen tot product van het jaar door verschillende vaktijdschriften en -organisaties.

Contact:
Peggy Van der Auwera,

+32 (0)2 467 82 93,
p.vanderauwera@vocalcom.be