Time : 11:13:08 AM
Date : Tuesday, May 03, 2005
Sender Name: Vocalcom
Hilti implementeert Vocalcom's nieuwste innovatie Hermès.Net voor multifunctioneel contactcenter
Hilti Belgium maakt deel uit van de Hilti Group, wereldleider in de
ontwikkeling van topproducten voor professionelen in de bouw-en
onderhoudssector. Als multinational en onbetwiste referentie voor
professioneel gereedschap in de bouwsector, onderscheidt Hilti zich
niet alleen door producten van hoge kwaliteit, maar evenzeer door een
uitstekende klantenservice. Het Belgische filiaal van Hilti
selecteerde Vocalcom's nieuwste webgebaseerde contactcenteroplossing
Hermès.Net als krachtige en toekomstgerichte oplossing voor
klantinteractie die bovendien makkelijk geïntegreerd kan worden met
SAP.
De helpdesk van Hilti in België biedt een ruime waaier aan diensten
waaronder technische ondersteuning, opnemen van bestellingen en
algemene klantenservice.
Hilti koos voor Vocalcom Hermès.Net omwille van het open en flexibele
karakter van de webgebaseerde oplossing en in het bijzonder voor de
ongeëvenaarde supervisiefuncties. Omdat dienstverlening centraal
staat in de bedrijfscultuur van Hilti is het van cruciaal belang dat
medewerkers van de helpdesk nauwgezet opgevolgd en gecoacht kunnen
worden. De gebruiksvriendelijke supervisiefuncties van Hermès.Net
stellen agent managers in staat om belangrijke informatie in real
time in beeld te brengen in overzichtelijke schermen en statistieken.
Supervisors kunnen met Hermès.Net o.a. monitoren, gesprekken opnemen,
in conference call treden en tekstberichten uitwisselen voor
coaching, evaluatie en training.
Over Hilti
De Hilti Groep is actief in meer dan 120 landen en telt ongeveer
14.500 medewerkers waarvan er tweederde rechtstreeks voor klanten
werkt in verkooporganisaties, engineering en klantendiensten. Hilti
Benelux is een verkoopsorganisatie van de Hilti groep en telt een
300-tal medewerkers. Het hoofdkantoor voor de Benelux is gelegen in
Zellik, nabij Brussel. Hier zijn een 100-tal medewerkers werkzaam in
volgende afdelingen: marketing, reparatie, finance, IT, HR en
Logistiek, evenals de klantendienst. Daarbovenop zijn er nog een
100-tal medewerkers werkzaam in een buitendienstfunctie:
vertegenwoordigers, winkelgeranten, key account representatives,
field engineers en area sales managers.
Over Vocalcom
Vocalcom ontwikkelt en commercialiseert technologie voor
contactcenters en klantinteractie. De firma werd opgericht in 1995
met hoofdkantoor in Parijs en beschikt vandaag over eigen vestigingen
en distributeurs in Europa, de Canada, Zuid-Amerika, Noord-Afrika,
... Het hoofdkantoor voor de Benelux bevindt zich in Zellik en telt
45 werknemers, waarvan een groot deel zich wijdt aan R&D met
betrekking tot eigen producten en integratie met technologieën van
business partners. Het unieke 'all-in-one' Vocalcom-platform Hermès
biedt efficiënte, betaalbare en winstgevende
contactcenterfunctionaliteiten en werd reeds vijf keer op jaar
verkozen tot product van het jaar door verschillende vaktijdschriften
en -organisaties.
Contact:
Peggy Van der Auwera,
+32 (0)2 467 82 93,
p.vanderauwera@vocalcom.be