Ingezonden persbericht


Persbericht

ilse gaat op zoek naar Miss Mama 2005

~ wie is de liefste moeder van Nederland? ~

Amsterdam, 3 mei 2005 ilse lanceert een speciale website die geheel in het teken staat van het verwennen van de liefste moeder van het land. Via http://www.jebentdeliefste.nl of http://moederdag.ilse.nl kunnen bezoekers op het digitale prikbord een berichtje achterlaten voor hun moeder. Tevens kunnen moeders genomineerd worden voor de titel Miss Mama 2005 door het insturen van een foto met een motivatie waarom juist hun moeder de leukste, liefste, creatiefste of stoerste moeder van het jaar is.

Uit alle inzendingen selecteert ilse vijf moeders, die in een speciale nieuwsbrief worden opgenomen. De nieuwsbrief wordt verstuurd naar 60.000 abonnees die mogen stemmen op hun favoriet. De winnares wordt natuurlijk in het zonnetje gezet met een mooie prijs. Juwelier Siebel sponsort de verkiezing en stelt een mooi geschenk beschikbaar voor Miss Mama 2005. De liefste moeder van Nederland mag tevens haar verhaal vertellen in een exclusief interview met het weekblad Vriendin, waarin zij kan aangeven waarom zij moeder van het jaar is geworden.

Moederdag leeft enorm in Nederland , zegt Lianne van der Kruk, marketing manager bij ilse media. Moederdag wordt niet alleen door kinderen aangegrepen om hun moeders flink te verwennen met een ontbijtje op bed en knutselwerkjes, ook volwassenen doen enthousiast mee met de verwennerij.

We hebben afgelopen jaar duidelijk kunnen zien dat er in de weken voor moederdag fanatiek gezocht wordt op woorden als knutselen, gedichten en cadeau. Moederdag wordt pas gevierd op de tweede zondag van mei, maar nu al worden er voorbereidingen getroffen om moeders die dag te verrassen.

Tot en met 8 mei kunnen bezoekers op de speciale ilse website terecht voor moederdag-surftips voor een perfecte voorbereiding van moederdag. Meestemmen met de Miss Mama 2005 verkiezing kan via http://nieuwsbrief.ilse.nl/ vanaf 13 mei.

(302 woorden)

BERICHT VOOR DE REDACTIE

Over ilse media groep
ilse media is actief sinds 1995 en is sindsdien uitgegroeid tot de grootste internetuitgever van Nederland. Met een rijk portfolio van websites, waaronder ilse.nl, startpagina.nl, NU.nl, overzicht.nl, download.nl en web-log.nl bereikt ilse media meer dan 60% van alle internetters in Nederland. De jeugd- en jongerenwebsites kaboem.nl en cu2.nl zijn onderdeel van ilse media dochter newrulez. Samen genereren ilse media en newrulez 500 miljoen pageviews per maand op het internet.

Naast haar online activiteiten is ilse media uitgever van de welke informatiegidsen. Deze uitgaven en de website www.welke.nl, helpen de consument bij het maken van grote aankoopbeslissingen. ilse media is een onderdeel van Sanoma Uitgevers, uitgever van 62 magazines in Nederland.

Voor meer informatie over de ilse media groep kunt u terecht op www.ilsemedia.nl

Voor meer persinformatie:

Lianne van der Kruk, marketing manager ilse media
T: +31 (0)20 840 45 00
E: pers@ilsemedia.nl

LEWIS Global Public Relations

Hoevenweg 23
5652 AW Eindhoven
Nederland

Tel: +31 40 235 46 00
Fax: +31 40 235 46 01
Web: www.lewispr.com