Ingezonden persbericht
PERSBERICHT
Dunck Loyalty ontwikkelt FNV-voordeel
Nieuw loyaliteitsprogramma voor leden van de FNV
Vakcentrale FNV heeft specialist Dunck Loyalty (www.dunck.nl) gekozen
als nieuwe partner op gebied van loyalty marketing. Dunck heeft een
compleet nieuw loyaliteitsprogramma voor FNV ontwikkeld, gebaseerd op
onderzoek onder de leden en gekoppeld aan de dienstverlening van de
vakbonden. Het programma "FNV-voordeel" geeft meer dan 1 miljoen leden
van de bij FNV aangesloten vakbonden aantrekkelijke kortingen bij
passende partners.
FNV-voordeel
Het FNV lidmaatschap biedt naast de verscheidene diensten van de
vakbonden nu ook exclusief voordeel. Zo kunnen leden bijvoorbeeld
voordelig hun kennis uitbreiden door vakbladen van Reed Business
Information, cursussen bij NTI en internet via Tiscali. Daarnaast
profiteren leden ondermeer van substantiële korting op verzekeringen via
Univé en op alle reizen van KRAS SterVakanties. In totaal is gekozen
voor 10 vaste partners, een aantal dat in de mindset van het lid past en
blijft. De partners zijn dusdanig samengesteld, dat het aanbod een goed
evenwicht vormt tussen het professionele werkleven en de besteding van
vrije tijd.
Eenvoudig en herkenbaar
FNV leden kunnen de voordelen eenvoudig verkrijgen met behulp van een
nieuwe ledenpas en een speciaal voor het programma gelanceerde website
www.fnv-voordeel.nl. Hebben leden vragen of opmerkingen, kunnen ze
simpelweg bellen met 0900-FNV-voordeel. Het programma heeft een
herkenbaar gezicht gekregen door ontwikkeling van een eigen huisstijl.
Deze komt naar voren op de website, de ledenpas en in alle
printcommunicatie rondom het programma.
Levendig en actueel
Loyaliteitsprogramma's dienen - naast een vaste basis - levendigheid en
actualiteit te hebben. Wanneer deze elementen ontbreken, verdwijnt het
programma naar de achtergrond. Bij FNV-voordeel wordt daarom gewerkt met
passende kwartaal- en maandacties, die aansluiten bij het betreffende
seizoen of een thema uit de actualiteit.
Uitvoering
Naast de ontwikkeling van het nieuwe loyaliteitsprogramma verzorgt Dunck
ook de volledige uitvoering van FNV-voordeel. Het loyalty bedrijf
beheert hiertoe de website, contracteert de partners en voert het
programma management. Daarnaast geeft de eigen loyalty service desk
opvolging aan alle vragen die via de website of het 0900-nummer
binnenkomen.
Over Dunck Loyalty
Dunck (www.dunck.nl) is specialist in loyalty marketing en
initiatiefnemer van marketing-platform Loyalty Facts
(www.loyaltyfacts.com). Het bedrijf werkt als partner in loyalty aan het
intensiveren van klantrelaties, het terugdringen van klantverloop en het
genereren van meer omzet uit bestaande relaties. Dunck biedt
loyalty-advies en is gespecialiseerd in de ontwikkeling en uitvoering
van loyaliteitsprogramma's.
EINDE PERSBERICHT
---
---------------------------------------------
Noot voor redactie (