Nederlands Bureau voor Toerisme & Congressen
hollandclubbing.com
06-04-2005: Holland & Rotterdam samen in hollandclubbing.com
Dance events met Carl Cox en Sander Kleinenberg
Onder de naam HollandClubbing.com zijn de vestiging van het Nederlands
Bureau voor Toerisme & Congressen (NBTC) in Londen en Rotterdam
Marketing een gezamenlijke campagne gestart. Met de campagne
HollandClubbing.com willen NBTC Londen en Rotterdam Marketing meer
Britse bezoekers naar Nederland trekken voor korte clubbing breaks en
daarmee het imago van Nederland en Rotterdam in de internationale club
scene te versterken. HollandClubbing.com wordt in Engeland gelanceerd
met de sponsoring van het `Carl Cox & Friends event' op 29 april in
een van de grootste dance clubs in Londen, Heaven.
Het is bekend dat Nederland een vooruitstrevende en vernieuwende
dansscène heeft. Nederland heeft verschillende wereldberoemde DJ's
voortgebracht, zoals DJ Tiësto, Michel de Hey en Sander Kleinenbert.
DANCE EVENTS MET CARL COX EN SANDER KLEINENBERG
De aftrap van HollandClubbing.com is op 29 april in een van de
grootste dance clubs in Londen, Heaven. De avond wordt neergezet als
`HollandClubbing.com presents Carl Cox & Friends'. Dit komt tot uiting
in alle promotionele activiteiten rondom deze avond. Carl Cox wordt
bijgestaan door de - uit Rotterdam afkomstige en internationaal
bekende -DJ Michel de Hey, Nederlands beste Techno/Tech House DJ. Die
avond wordt de VIP room in Heaven `The Rotterdam Room' voorzien van
een Rotterdams clubbing gevoel en sfeer. `The Rotterdam Room' wordt
gehost door Jay Samuel, wederom een bekende Rotterdamse DJ. Daarnaast
presenteert HollandClubbing.com op 4 juni in de Ministry of Sound in
Londen het dance event `Hollandclubbing.com presents Sander
Kleinenberg & Guest'.
MEER ZICHTBAARHEID ALS CLUBBING BESTEMMING
Met het ontwikkelen van een specifieke clubbing merknaam richten NBTC
Londen en Rotterdam Marketing zich op de jonge, trendgevoelige Britten
met het doel daarmee een groter bewustzijn van Nederland als clubbing
bestemming te creëren. Naast de twee grote dance events bestaat de
campagne verder onder meer uit online banners en e-flyers via
populaire clubbing websites zoals trustthedj.com en klubuniverse.com.
Bovendien heeft de campagne een eigen site op www.hollandclubbing.com.
De campagne wordt ondersteund met pers en PR activiteiten gericht op
clubbing en jongeren media.
Het HollandClubbing.com brand zal verder tot uiting komen op de
officiële websites van Carl Cox (CarlCox.com) en Michel de Hey
(MicheldeHey.com) en in diverse dance magazines.