Ingezonden persbericht
Talk4You profiteert met Avaya MultiVantage van verregaande uitbreidingsmogelijkheden
Eerste implementatie van Contact Center Express in Nederland
TER PUBLICATIE: 26 april 2005
Nieuwegein - Avaya, Inc. (NYSE: AV), leverancier van communicatienetwerken en diensten aan de zakelijke markt, levert een MultiVantage-oplossing met Contact Center Express (CCE) aan Talk4You, een full-service callcenter. Talk4You combineert de contactcenteroplossing met recording-software van Witness Systems. Talk4You koos met name voor deze oplossing vanwege de mogelijkheden tot uitbreiding op het vlak van zowel hardware als applicaties. Zo kan het callcenter de oplossing ook op de langere termijn blijven gebruiken, waardoor een maximale Return on Investment (ROI) wordt gerealiseerd. Ook kan Talk4You het contactcenter eenvoudig zelf beheren, waardoor het bedrijf bespaart op beheerkosten. De MultiVantage-oplossing werd bij Talk4You geïmplementeerd door Avaya Business Partner CSS Telecom. Deze implementatie van CCE is de eerste in Nederland.
Met CCE beschikt Talk4You over uitgebreide beheermogelijkheden, intelligente routering van gesprekken en een groot aantal opties voor uitbreiding. Zo krijgen de callcentermedewerkers als hen een klant wordt aangeboden, alle bekende en relevante gegevens van de klant gepresenteerd uit de database. Alle informatie die vervolgens tussen klant en agent wordt uitgewisseld, wordt vastgelegd in een centraal klantdossier, waardoor andere callcentermedewerkers eenvoudige toegang hebben tot de volledige historie van een klant. Hierdoor kan de klant sneller direct worden geholpen. In de toekomst kan op het huidige systeem een naadloze integratie met spraak (inbound en outbound), e-mail, instant messaging en webchat worden geboden.
"Met de MultiVantage-oplossing kunnen we direct sneller en effectiever werken en beter tegemoetkomen aan de wensen van onze klanten", zegt Patrick Eliasar, directeur van Talk4You. "Bovendien kunnen we met deze oplossing een basis leggen voor de langere termijn. Door de uitbreidingsmogelijkheden groeit de oplossing met ons mee en kunnen wij steeds inspelen op de nieuwste ontwikkelingen. Niet alleen nu, maar ook in de toekomst profiteren we van deze investering."
Het Avaya MultiVantage-platform is een open, schaalbare en bedrijfszekere communicatieserver. CCE komt met de eenvoudige installatie en inzet, alsook met het centrale beheer tegemoet aan de behoeften van kleine en middelgrote organisaties. Daarnaast omvat de oplossing specifieke functionaliteit die ook veel wordt toegepast door grotere organisaties: volledige integratie met bestaande IP-gebaseerde systemen, multimediaal klantcontact en intelligente routeringsmogelijkheden.
Over Talk4You
Talk4You is een specialist in zakelijk inbound en outbound telefoonverkeer. Als full-service callcenter richt Talk4You zich niet alleen op telemarketing, telesales en database-screening, maar ook op reserveringen, bestellingen, ledenwerving, informatieverstrekking en helpdeskactiviteiten. Talk4You heeft bovendien een aparte afdeling die gespecialiseerd is in de medische sector en in het bijzonder de farmacie. Talk4You heeft zich ontwikkeld tot een multimedia-contactcenter met ruime ervaring op het gebied van inbound en outbound telefoonverkeer en communicatie op basis van e-mail en webintegratie. Talk4You is actief in iedere branche, zowel B2B als B2C.