Ingezonden persbericht


Persbericht

Platform Innovatie in Marketing (PIM): themasessie dinsdagavond 26 april, 18:00 uur in Huizen

Querilla & Calimeromarketing.

Wie niet groot is of geen groot budget heeft, moet slim zijn! Wat kan er anders? Kun je met relatief lage budgetten toch je marketingdoelen bereiken?

Een PIM-themasessie voor kleine én grote bedrijven. Een drietal sprekers geven vernieuwende inzichten in de veelal nog onbekende mogelijkheden (!) die ter beschikking staan om met handige methoden en middelen grote concurrenten te slim af te zijn.

De sprekers:


* Michel Hoetmer, oprichter van Salesquest. Hij is dé aangewezen persoon om u inzicht te geven in wat Guerrilla marketing is, welke technieken kunt bereiken gebruikt kunnen worden. Hij lardeert dit met vele voorbeelden.


* Karen Romme, eigenaar van Young In Business en auteur van Calimeromarketing, heeft in 12 jaar ondernemersschap een eigen visie op marketing ontwikkeld. Tijdens haar lezing gaat Karen op interactieve wijze door de tien stappen die een kleine ondernemer kan zetten om te komen tot een eigen marketingstrategie.

De deelnemers aan deze avond ontvangen ter plekke gratis haar bestseller-boek!

Recensie bibliotheekcentrale:
Een onmisbaar boek voor kleine ondernemers, die graag verder groeien en alle aspecten van het ondernemerschap daarvoor willen inzetten.


* Geert Nijkamp, oprichter van Webeffect, leert ondernemers en marketeers Anders Denken, Anders Doen! Met beperkte bugetten kunnen enorme doelgroepen bereikt worden in binnen- en buitenland. Met minder marketing budget veel meer succes! Wie doet het werk? De klant zelf.

Locatie: SAS Institute, Huizen

Aanmelden en meer informatie: www.pimonline.nl


---

Platform Innovatie in Marketing
Drs. P. Verhaagen
T: 035-6026758
M: 06-54300588