TOMORROWNOW
TomorrowNow kondigt internationale expansie aan
TomorrowNow kondigt internationale expansie aan en wereldwijde
ondersteuningsmogelijkheden, en ondertekening van eerste Europese J.D.
Edwards klant, Yazaki Europe, Ltd.
KOPENHAGEN, Denemarken, April 25/PRNewswire/ --
- Biedt klanten een kostenbesparende vervanging aan voor
verkopersonderhoud en -ondersteuning van PeopleSoft en J.D. Edwards;
breidt TomorrowNow Support Services wereldwijd uit.
TomorrowNow, Inc., de toonaangevende derdepartij leverancier van
onderhouds- en ondersteuningsdiensten voor PeopleSoft en J.D. Edwards
oplossingen - kondigde vandaag plannen aan om kantoren te openen in
Amsterdam, Nederland, Reading, Groot-Brittannië en Singapore, om
TomorrowNow Support Services wereldwijd aan te bieden aan
licentiehouders van PeopleSoft en J.D. Edwards. Het bedrijf kondigde
ook de contractondertekening met hun eerste Europese klant aan, Yazaki
Europe, Ltd. De aankondigingen gebeurden samen met de SAP SAPPHIRE
klantenconferentie die in Kopenhagen wordt gehouden van 26 tot 28
april.
TomorrowNow Support Services zal talenondersteuning omvatten voor
Engels, Spaans, Italiaans, Frans, Duits, Nederlands en Portugees.
TomorrowNow biedt onderhoud en ondersteuning voor PeopleSoft
Enterprise; HCM, Financials, Supply Chain, Manufacturing, EPM, CRM,
evenals ondersteuning voor J.D. Edwards World en OneWorld
(EnterpriseOne); HR/Payroll, Financials, Distribution en Manufacturing
toepassingen.
Yazaki zal TomorrowNow Support Services gebruiken om installaties
van J.D. Edwards in acht Europese landen te onderhouden en te
ondersteunen. Yazaki Corporation is een wereldleider in de
ontwikkeling en de productie van kracht- en distributiesystemen voor
voertuigen, en doet voortdurend onderzoek naar en ontwikkelt
geavanceerde elektronische technologieën voor voertuigen. 'We hebben
TomorrowNow gekozen omdat ze al hebben bewezen dat ze J.D. Edwards
toepassingen kunnen ondersteunen en omdat ze een uitstekende reputatie
hebben om uiterst responsieve opdrachtkritische ondersteuning te
leveren,' zei Salim Siddiqi, CIO Yazaki Europe Ltd. 'TomorrowNow
Support Services zal een voortdurende ondersteuning bieden voor onze
J.D. Edwards Financial, Distribution en Manufacturing toepassingen
tijdens onze migratie naar mySAP. We zijn verheugd om deel uit te
maken van het SAP Safe Passage Program.'
TomorrowNow Support Services zijn vandaag wereldwijd verkrijgbaar
voor licentiehouders van PeopleSoft en J.D. Edwards die geïnteresseerd
zijn om de levensduur van hun huidige systemen te verlengen en die de
onderhouds- en ondersteuningkosten van de verkoper tot 50% willen
verminderen. TomorrowNow Support Services zijn ook verkrijgbaar voor
PeopleSoft en J.D. Edwards klanten die een licentie willen voor mySAP
producten als onderdeel van het SAP (NYSE: SAP) Safe Passage Program
dat wereldwijd wordt aangeboden.
'TomorrowNow is verheugd te kunnen voldoen aan de vereisten van
onze klant om onze globale sporen verder uit te breiden door
TomorrowNow Support Service wereldwijd aan te bieden met lokalisaties
en taks- en regelgevende ondersteuning,' zei Andrew Nelson, president
en CEO van TomorrowNow. Licentiehouders van PeopleSoft zouden zich
niet mogen gedwongen voelen om de nieuwste ontwikkelingspoging van
Oracle vooraf te betalen met 20-22% van de onderhoudsprijs als
TomorrowNow vandaag een bewezen alternatief voor de ondersteuning
aanbiedt voor de helft van de prijs.'
TomorrowNow zal tijdens de volgende maanden op conferenties meer
informatie geven over de internationale expansie, zoals op de SAP
SAPPHIRE klantenconferenties van 26 tot 28 april in Kopenhagen, en van
17 tot 19 mei in Boston; de Quest Conference in Dallas, Texas van 13
tot 16 juni en op een speciaal evenement in San Francisco, CA, van 18
tot 22 september 2005. Kaderleden, verkopers en ondersteunend
personeel van TomorrowNow zullen op al deze evenementen aanwezig zijn
en de prospecten, de pers en analisten zullen er de kans hebben hen te
ontmoeten om de TomorrowNow Support Services te bespreken.
Over TomorrowNow, Inc.
TomorrowNow Inc. is de meest ervaren derdepartij leverancier voor
onderhoud en ondersteuning van PeopleSoft en J.D. Edwards software.
TomorrowNow Support Services biedt tot tien (10) jaar ondersteuning
met nieuwe oplossingen, dag en nacht productondersteuning met
gegarandeerd antwoord binnen dertig (30) minuten, kwalitatieve taks-
en regelgevende updates, uiterst responsieve ondersteuning, en
aanzienlijke financiële besparingen. Fortune 500, de midmarket en de
openbare organisaties van zowat elke industriesector geven de voorkeur
aan TomorrowNow als hun onderhouds- en ondersteuningsleverancier. Surf
naar onze website op www.tomorrownow.com om meer te weten te komen
over TomorrowNow Support Services, onze klanten, en om te kijken wat
er geschreven wordt over TomorrowNow; of neem contact op met ons op
+1-925-931-1350.
OPMERKING: TomorrowNow en het TomorrowNow logo zijn handelsmerken
van TomorrowNow, Inc. Alle andere bedrijfs- en productnamen kunnen
handelsmerken zijn van hun respectieve eigenaars.
Website: http://www.tomorrownow.com
Source: TomorrowNow, Inc.
Lon Fiala van TomorrowNow, Inc., +1-925-931-1311, of
lon(UNDERSCORE)fiala@tomorrownow.com
25 apr 05 08:57