Ingezonden persbericht
PERSBERICHT 25 april 2005
HCN verzorgt contacten met burgers en ondernemers Gemeente Rotterdam
De Gemeente Rotterdam en HCN hebben op 13 april jongstleden een contract gesloten voor de telefonische afhandeling van klantcontacten op het informatienummer van de Gemeente Rotterdam.
HCN gaat het project 'Eén Telefoonnummer' voor de Gemeente Rotterdam uitvoeren.
De gemeente Rotterdam is voortaan 7 x 24 uur bereikbaar op één nummer: 0800-1545. Op dit nummer kan iedereen terecht met vragen over producten en diensten van de gemeente, met meldingen over de buitenruimte en met suggesties of klachten.
Vestiging Rotterdam
Op korte termijn wordt een nieuwe HCN-vestiging in Rotterdam geopend. Meer informatie hieromtrent volgt zo spoedig mogelijk.
Over HCN, Hét Callcenter Netwerk
HCN, Hét Callcenter Netwerk is een multichannel contactcenter dat zich ten doel heeft gesteld de nummer 1 te zijn in het verhogen van omzet en rendement uit klantcontact-processen voor bedrijven in Nederland. Met 950 medewerkers en 5 vestigingen in Emmen, Enschede, Haarlem, Nieuwegein en Tilburg neemt HCN een vooraanstaande positie in op de Nederlandse markt. HCN helpt haar opdrachtgevers bij het opbouwen en onderhouden van duurzame relaties met haar klanten. In haar customer care centers neemt HCN het managen van het klantcontact via call, e-mail en andere interactieve media over van haar opdrachtgevers.
'