Blauw New Media
----- PERSBERICHT ------
Hypotheekverstrekkers Monitor
In het blad `De Hypotheek Adviseur` (april 2005) staat een interview
met Vincent Borst over de Hypotheekverstrekkers Monitor. In dit
artikel wordt ingegaan op de opzet en resultaten van dit (jaarlijkse)
onderzoek. Aan de hand van de resultaten wordt ook jaarlijks de
`Gouden Spreekbuis` uitgereikt. Daarnaast wordt ook een beeld
geschetst van Blauw Research.
Samenvatting artikel:
"Tussenpersonen en geldverstrekkers moeten vechten om iedere
hypotheekklant. Het imago van het bedrijf kan hierbij een
doorslaggevende rol spelen. Blauw Research wijst bedrijven met
marktbreed en bedrijfsspecifiek onder de weg."
Voor het hele artikel: klik hier
Zie het origineel
---
Noot voor de pers: Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:
Susan van Eck susan.vaneck@blauw.com; +31-10-4000900; Blauw Research
BV
Over Blauw: Blauw Research is het snelst groeiende onderzoeksbureau in
Nederland met circa 60 medewerkers en een omzet van 6 mln.. Ze
ondersteunt bedrijven en instellingen bij het nemen van beslissingen
die leiden tot verbeterde stakeholderrelaties, producten en diensten
en inzet van middelen. Het bureau levert wezenlijke informatie en
heldere inzichten op basis van gedegen onderzoek. Blauw Research staat
voor betrokkenheid en originaliteit en is gedreven om haar
opdrachtgevers vooruit te helpen. Blauw Research heeft vier
kerncompetenties: Business Performance, Marketing & Market
Intelligence, Corporate Communication en Beleid in de publieke sector.
Disclaimer: Hoewel wij ernaar streven om correcte en actuele
informatie te verschaffen, kunnen wij niet garanderen dat de
informatie juist is op het moment waarop deze ontvangen wordt of dat
de informatie na verloop van tijd nog steeds juist is. Op grond van de
informatie dienen derhalve geen acties te worden ondernomen zonder
voorafgaand deskundig advies. © Blauw Research 2005.