Blauw New Media


----- PERSBERICHT ------

Hypotheekverstrekkers Monitor

In het blad `De Hypotheek Adviseur` (april 2005) staat een interview met Vincent Borst over de Hypotheekverstrekkers Monitor. In dit artikel wordt ingegaan op de opzet en resultaten van dit (jaarlijkse) onderzoek. Aan de hand van de resultaten wordt ook jaarlijks de `Gouden Spreekbuis` uitgereikt. Daarnaast wordt ook een beeld geschetst van Blauw Research.

Samenvatting artikel:
"Tussenpersonen en geldverstrekkers moeten vechten om iedere hypotheekklant. Het imago van het bedrijf kan hierbij een doorslaggevende rol spelen. Blauw Research wijst bedrijven met marktbreed en bedrijfsspecifiek onder de weg."

Voor het hele artikel: klik hier Zie het origineel


---

Noot voor de pers: Voor meer informatie kunt u contact opnemen met: Susan van Eck susan.vaneck@blauw.com; +31-10-4000900; Blauw Research BV

Over Blauw: Blauw Research is het snelst groeiende onderzoeksbureau in Nederland met circa 60 medewerkers en een omzet van 6 mln.. Ze ondersteunt bedrijven en instellingen bij het nemen van beslissingen die leiden tot verbeterde stakeholderrelaties, producten en diensten en inzet van middelen. Het bureau levert wezenlijke informatie en heldere inzichten op basis van gedegen onderzoek. Blauw Research staat voor betrokkenheid en originaliteit en is gedreven om haar opdrachtgevers vooruit te helpen. Blauw Research heeft vier kerncompetenties: Business Performance, Marketing & Market Intelligence, Corporate Communication en Beleid in de publieke sector.

Disclaimer: Hoewel wij ernaar streven om correcte en actuele informatie te verschaffen, kunnen wij niet garanderen dat de informatie juist is op het moment waarop deze ontvangen wordt of dat de informatie na verloop van tijd nog steeds juist is. Op grond van de informatie dienen derhalve geen acties te worden ondernomen zonder voorafgaand deskundig advies. © Blauw Research 2005.