Ingezonden persbericht

Marketing is dood. Leve Marketingforum.nl

RIDDERKERK, 20050421 -- Met inmiddels 170 leden, zo'n 2500 posts en regelmatig meer dan 150 bezoekers per dag is het eind vorig jaar gestarte Marketingforum.nl een bescheiden succes te noemen. Het is hiermee Nederlands eerste écht actieve marketinggerelateerde forum.


Actieve moderator en deelnemer van het eerste uur Webwolff:
"We hebben aansluiting gezocht bij de bestaande initiatieven en daar werden we meestal vrij snel weer weggebonjourd. Men vroeg zich metéén af 'wat wij voor hen konden betekenen', terwijl wij zelf meer denken in termen van samenwerken en op basis van enthousiasme en liefde voor het vak tot allianties willen komen. Marco Derksen van MarketingFacts.nl heeft ons bijvoorbeeld erg gesteund. Ook hebben we nog vertrouwelijke samenwerkingsbesprekingen met een "belangrijke club in marketingland".
De onderwerpen die voorbijkomen variëren zijn bijvoorbeeld: "Is dit een goede tekst voor een verkoopbrief?", "Is die nieuwe Gilette wel een echte innovatie?", "Heeft Albert Heijn een positionering kwijtgespeeld waar een andere supermarkt in zal springen?", "Gedragsmodellen in marketing".

Marketingforum.nl bestaat sinds september 2004 en heeft Weters (ervaren marketeers die hun kennis graag willen delen) die o.a. betrokken zijn bij het Nima, goed draaiende online communities hebben opgericht (Higherlevel.nl, het succesvolle ondernemersforum) en een directrice van een marktonderzoeksbureau. Bezoekers met vragen variëren van startende freelancers en collega-marketeers tot al lang draaiende MKB-ondernemers.



Ingezonden persbericht