LB Icon AB

LB Icon AB (publ.) Verslag voor de periode 1 januari ­ 31 maart 2005

CONTINUERING STERKE OMZETGROEI EN VERBETERING WINSTGEVENDHEID

AMSTERDAM, Nederland / STOCKHOLM, Zweden ­ 21 april 2005. LB Icon AB (Euronext Amsterdam, OMX Stockholm: ICON) ("LB Icon" of "de Onderneming"), de internationaal actieve full service provider op het gebied van digitale marketing en technologie, maakte vandaag de financiële resultaten bekend over het eerste kwartaal van 2005.

Kerncijfers eerste kwartaal 2005

in miljoenen EUR Q1 2005 Q1 2004 % verschil

Netto omzet 20.9 13.5 53% EBITDA * 2.0 -0.7 EBIT * 1.4 -1.1 Netto resultaat 0.2 -1.5 EPS * 0.0 -0.1 Kasstroom uit operationele activiteiten 0.5 0.2


* EBITDA: earnings before interest, tax, depreciation and amortization EBIT: earnings before interest and income tax EPS: earnings per share (in EUR)

Hoofdpunten eerste kwartaal 2005

Netto omzet stijgt 53%; autonome groei meer dan 10%. Nieuwe projecten in alle kernmarkten; contracten afgesloten met bestaande en nieuwe multinationale klanten, waaronder BT, Eurostar, Nestlé en First Choice Omzet per werknemer 27% hoger in vergelijking met eerste kwartaal 2004; stijging van 90.000 naar 114.000 per werknemer (op jaarbasis). Recente acquisitie Wheel in Londen maakt LB Icon grootste full service provider op het gebied van digitale marketing en technologie in het Verenigd Koninkrijk. Sterke verbetering van financiële prestaties voortgezet; LB Icon op koers richting duurzame winstgevendheid.
Trend van hogere omzetgroei en aanmerkelijke winstverbetering zal naar verwachting doorzetten in 2005.

Robert Pickering, CEO van LB Icon, over bedrijfsprestaties en vooruitzichten:

"De verbetering van onze bedrijfsprestaties heeft zich ook in het afgelopen kwartaal voortgezet. Dit is het resultaat van onze continue focus op verhoging van productiviteit en gerichte investeringen in acquisities, waarmee we ons dienstenaanbod versterken en onze positie in kernmarkten, zoals het Verenigd Koninkrijk, verstevigen. Daarnaast zien we een stijgende vraag in al onze kernmarkten in Europa en de Verenigde Staten. De investeringen door bedrijven in digitale marketing nemen toe en onze `blue chip' klanten zijn op zoek naar toepassing van nieuwe digitale kanalen voor hun marketing- en distributie-strategieën.


---

De mogelijkheden voor voortzetting van onze sterke groei zijn dus duidelijk aanwezig. We lopen voorop bij de kentering in de sector. We willen leidend blijven in de groei en kwaliteit van onze inkomstenstromen en onze operationele effectiviteit verder verbeteren. Onze aanwezigheid in Europa en de Verenigde Staten geeft de beste uitgangspositie om te concurreren in de digitale markt, die feitelijk nog steeds in de kinderschoenen staat."

OPERATIONELE ONTWIKKELINGEN

In het eerste kwartaal was er sprake van een sterke omzetgroei. Verwacht wordt nu dat over heel 2005 de omzetgroei van LB Icon meer dan 25% zal bedragen in vergelijking met 2004. Dit is voor een groot deel te danken aan de overnames die in 2004 werden afgerond. Daarnaast bedraagt de autonome groei binnen de bestaande en overgenomen LB Icon bedrijven meer dan 10%.In het eerste kwartaal zijn nieuwe projecten opgestart in alle geselecteerde kernmarkten bij een groot aantal bestaande en nieuwe klanten, waaronder BT, Eurostar, Nestlé, First Choice, Brahma bier en andere. Dit zijn typische voorbeelden van projecten die zijn voortgekomen uit een bredere klantbenadering en daarmee, door het multidisciplinaire dienstenaanbod van LB Icon, kunnen leiden tot additionele projecten voor deze klanten. Naast verwerving van nieuwe klanten, ziet LB Icon uitbreiding van de dienstverlening aan bestaande klanten dan ook als een belangrijk speerpunt van de strategie.

Aan het begin van het eerste kwartaal van 2005 heeft de onderneming de overname van Wheel in het Verenigd Koninkrijk afgerond. Deze toevoeging, van één van de leidende bedrijven in digitale marketing en communicatie in Londen, aan de bestaande LB Icon organisatie in Londen, heeft er voor gezorgd dat LB Icon de grootste full service provider is geworden op het gebied van digitale marketing en technologie in het Verenigd Koninkrijk. Het management team in het Verenigd Koninkrijk zoekt inmiddels actief naar nieuwe kansen en mogelijkheden bij bestaande en nieuwe klanten. Ook zijn diverse kostenbesparende initiatieven genomen die een direct positief effect zullen hebben op de winstgevendheid.

De overnamesom voor Wheel bestond uit contanten (EUR 1,3 miljoen), converteerbare obligaties (EUR 4,2 miljoen) en een rentabiliteitspremie te betalen in aandelen. Deze rentabiliteitspremie is afhankelijk van de ontwikkeling van de EBIT. Bij de overname zijn andere immateriële vaste activa (handelsmerk en klantenbestand) gewaardeerd voor een bedrag van EUR 1,6 miljoen. Deze zullen over een periode i van 3 tot 5 jaar worden afgeschreven. Wheel telt 88 werknemers en is per 1 februari 2005 geconsolideerd in de groep.

Verwacht wordt dat zich dit jaar meer mogelijkheden voor overnames zullen voordoen in de kernmarkten van LB Icon. Belangrijk criterium daarbij is de bijdrage aan groei op lange termijn. Bepaalde activa of eenheden zullen mogelijkerwijs worden afgestoten, zoals dat ook eind december 2004 is gebeurd. Voor desinvestering komen echter alleen activa en eenheden in aanmerking die niet tot de kernactiviteiten behoren, en alleen als er financieel voordeel kan worden behaald.


---

FINANCIËLE ONTWIKKELINGEN

Omzet

De netto omzet is gestegen tot EUR 20,9 miljoen. Dit is 53% meer dan in het eerste kwartaal van 2004. Deze sterke stijging weerspiegelt de strategie van LB Icon, waarbij autonome groei wordt gecombineerd met overnames. De onderneming heeft zich de afgelopen tijd geconcentreerd op uitbreiding van haar activiteiten in het Verenigd Koninkrijk, een markt die als één van de eerste in Europa een economische opleving liet zien. LB Icon breidde met succes uit door overname van Linkhand, Aspect Group en Object 1 in 2004 en de toevoeging van Wheel Ltd. in januari van dit jaar. Dit resulteerde in een stijging van de omzet in het Verenigd Koninkrijk (alle overgenomen bedrijven waren in Londen gevestigd) van EUR 0,7 miljoen in het eerste kwartaal van 2004 naar EUR 5,5 miljoen over het afgelopen kwartaal. Het Verenigd Koninkrijk genereert momenteel 26% van de omzet van LB Icon. Dit percentage zal in het tweede kwartaal verder stijgen, omdat Wheel dan over het hele kwartaal zal bijdragen aan de omzet.

De omzet van LB Icon op het Europese continent (Nederland, België, Duitsland, Spanje en Italië) vertoonde ook een sterke stijging van EUR 9,7 miljoen in het eerste kwartaal van 2004 naar EUR 11,8 miljoen over het afgelopen kwartaal. Een stijging van 21,6%. De autonome groei bedroeg 11,5%.

Ook in de Verenigde Staten was een sterke verbetering van de omzet merkbaar. De netto omzet is gestegen van EUR 3,1 miljoen naar EUR 3,7 miljoen euro in het afgelopen jaar. Dat is een stijging van 19%. De kantoren in Amerika, die gevestigd zijn in New York en St. Louis, genereerden in het eerste kwartaal van 2005 17% van de omzet van LB Icon.

Kosten en resultaten

De EBITDA vertoont een zeer sterke verbetering en is, van een negatief resultaat van EUR 0,7 miljoen in het eerste kwartaal van 2004, uitgekomen op een positief resultaat van EUR 2,0 miljoen in het afgelopen kwartaal, wat overeenkomt met 9,6% van de netto omzet. Deze verbetering van EUR 2,7 miljoen is het gevolg van een beter prijsbeleid en een verbetering van de kosteneffectiviteit. Daarnaast was er sprake van een incidentele winst van EUR 0,6 miljoen op het aandelenbezit in Framfab AB. De EBITDA voor Europa bedroeg EUR 2,0 miljoen voor het eerste kwartaal 2005. Voor de activiteiten in de Verenigde Staten kwam de EBITDA uit op EUR 150 duizend.

De verbetering in het prijsbeleid en de kosteneffectiviteit is ook duidelijk zichtbaar in de omzet per medewerker. Die steeg van EUR 90.000 naar EUR 114.000 (op jaarbasis), een stijging van 26,7%.

Het netto resultaat is omgebogen naar een positief resultaat van EUR 0,2 miljoen, een verbetering van EUR 1,7 miljoen ten opzichte van vorig jaar. Het eerste kwartaal resultaat werd daarbij beïnvloed door een hoog negatief valuta effect van netto EUR 0,5 miljoen. Dit had met name te maken met verplichtingen in Engelse ponden in verband met de overname van Wheel. LB Icon heeft het risico met betrekking tot de Engelse ponden in deze overname geheel afgedekt. Deze valutakoersverliezen in de resultatenrekening worden gecompenseerd door een vergelijkbare winst op activa in Engelse ponden die direct in het eigen vermogen zijn verantwoord. Als dit niet wordt meegeteld, komt het netto resultaat uit op EUR 0,7 miljoen.

De winst per aandeel bedraagt EUR 0,01, in vergelijking met EUR ­0,07 vorig jaar. Het aantal uitstaande aandelen aan het einde van het eerste kwartaal 2005 was 25.393.363.


---

Balans en kasstroom

Balans

Eind december 2004 heeft LB Icon een converteerbare lening uitgegeven voor EUR 17,25 miljoen (inclusief de `green shoe'). De opbrengsten van de `green shoe' van EUR 2,25 miljoen werden in januari 2005 ontvangen. Een deel van deze liquide middelen is in februari 2005 gebruikt voor het afbetalen van een schuld van EUR 2 miljoen met een hoog rentepercentage die uitstond bij een van de Duitse dochterondernemingen. Voor de financiering van de overname van Wheel in het Verenigd Koninkrijk heeft LB Icon in januari 2005 converteerbare obligaties uitgegeven ten bedrage van EUR
4,2 miljoen (GBP 2,9 miljoen), die aflopen in januari 2006.

LB Icon heeft 105 miljoen aandelen in Framfab aangekocht. Dit vormt 9,13% van het aandelenkapitaal en de stemrechten. Deze investering is op de balans opgenomen als onderdeel van financiële vaste activa.

De totale kaspositie bedroeg eind maart EUR 10,9 miljoen, waarvan EUR 4,9 miljoen bij de moedermaatschappij.

Het netto werkkapitaal (exclusief liquide middelen en voorzieningen) is teruggebracht tot EUR 5,6 miljoen (van EUR 6,2 miljoen), ondanks de sterke stijging van de omzet in het eerste kwartaal. Dit werd met name veroorzaakt door een beter debiteurenbeheer. Het netto werkkapitaal, uitgedrukt als percentage van de omzet, is teruggebracht van 46% in het eerste kwartaal 2004 tot 27% over het eerste kwartaal 2005.

Ondanks de nieuw uitgegeven converteerbare leningen is de solvabiliteit van LB Icon licht verbeterd en ligt deze nog steeds op het vereiste niveau. De solvabiliteitsratio ( eigen vermogen/totale activa) was per eind maart 35,1%, in vergelijking met 31,1% per ultimo 2004.

Kasstroom

De kasstroom uit operationele activiteiten voor het eerste kwartaal was positief, EUR 460.000 hetgeen een verbetering was van EUR 250.000 ten opzichte van hetzelfde kwartaal vorig jaar.

MARKTONTWIKKELINGEN EN TRENDS

De groei van uitgaven door grote ondernemingen in digitale marketing en internetgerelateerde activiteiten blijft onveranderd sterk. Verwacht wordt dat deze trend zich in de komende jaren doorzet. Concurrentie is in de sector waar LB Icon actief is uiteraard een factor, maar er zijn weinig spelers die hetzelfde netwerk aan bedrijven, kennis, kunde en creatieve en technologische knowhow van LB Icon hebben voor de ontwikkeling en ondersteuning van de volgende generatie digitale marketing toepassingen.

Alle vooraanstaande technologische onderzoeksbureaus, zoals Forrester, Gartner en IDC, voorspellen een voortzetting van de gestage groei op het gebied van digitale marketing gerelateerde technologische toepassingen. De budgetten van ondernemingen voor online adverteren blijven in een sneller tempo groeien dan andere traditionele vormen van media.

Verwacht wordt dat in 2005 meer consolidatie binnen de grotere spelers in de digitale marketing en internet gerelateerde bedrijven zal plaatsvinden. Fusie - en overname activiteiten in de Verenigde
---

Staten en Europa zullen aan kracht toenemen. De kansen en mogelijkheden voor expansie door acquisities, in combinatie met een sterke vraag vanuit de markt, vormen de basis voor dubbelcijferige omzetgroei in de komende jaren. Voor 2005 verwacht LB Icon dat de trend van hogere omzetgroei en een aanmerkelijke winstverbetering in de rest van het jaar zal worden voortgezet.

OVER LB ICON

Het Nederlands/Zweedse LB Icon is één van de internationaal leidende full-service providers op het gebied van digitale marketing en technologie. De onderneming biedt een compleet dienstenaanbod met betrekking tot strategische, branding, digitale marketing & communicatie en technologische diensten voor zakelijke klanten. LB Icon is een pionier op het gebied van het ontwerp en implementatie van creatieve digitale en technologische oplossingen voor alle digitale kanalen zoals internet, mobiele telefonie en interactieve televisie. Het bedrijf biedt werk aan meer dan 700 professionals die voornamelijk gevestigd zijn in belangrijke Europese en Amerikaanse steden, waaronder Amsterdam, Londen, New York, St. Louis, Washington DC, Brussel, München, Berlijn, Madrid en Milaan. Aandelen van LB Icon worden verhandeld op Euronext Amsterdam en OMX Stockholm (symbool: ICON).

AANKOMENDE BERICHTGEVING

LB Icon zal de resultaten van het tweede kwartaal 2005 publiceren op 21 juli 2005.

VOOR NADERE INFORMATIE KUNT U CONTACT OPNEMEN MET:

RobertPickering TheoCordesius ChiefExecutiveOfficer ChiefOperatingOfficer Amsterdam: Tel. 020 460 4500 Amsterdam: Tel. 020 460 4500 Stockholm: Tel. +46 8 5223 9000 Stockholm: Tel. +46 8 5223 9000 E-mail:robert.pickering@lbicon.com E-mail:theo.cordesius@lbicon.com

Bedrijfswebsite: www.lbicon.com

FINANCIËLE INFORMATIE:

Accounting principles (in engels)
Samenvatting van de geconsolideerde resultatenrekening Samenvatting van de geconsolideerde balansen
Eigen vermogen
Analyse van de geconsolideerde kasstroom
Kerncijfers
IFRS

---

Accounting Principles

These interim consolidated financial statements have been prepared in accordance with IAS 34, Interim Financial Reporting, which is in accordance with RR31 Interim Consolidated Financial Reporting. The IFRS standards and IFRIC interpretations that will be applicable at December 31, 2005, including those that will be applicable on an optional basis, are not known with certainty at the time of preparing these interim financial statements.

In comparison to the last annual report the accounting principles have been changed due to the adoption of IFRS. Reconciliation and descriptions of the effect of the transition from Swedish GAAP to IFRS on the Group's equity and its net result are provided in a separate appendix. The principles have been applicable as of January 1, 2005, and the comparable year 2004 has been recalculated. The adoption rules are available in IFRS 1, First-time Adoption of IFRS, which state that all standards shall be applied retrospectively. However, a number of mandatory as well as voluntary exceptions from the main rule are stated. LB Icon uses the voluntary exceptions that are applicable to the Group.

>From January 1, 2005

The Group classifies its investments in the following categories: financial assets at fair value through profit or loss, loans and receivables, held-to-maturity investments, and available-for-sale financial assets. The classification depends on the purpose for which the investments were acquired. Management determines the classification of its investments at initial recognition and re-evaluates this designation at every reporting date.

Financial assets at fair value through profit or loss This category has two sub-categories: financial assets held for trading, and those designated at fair value through profit or loss at inception. A financial asset is classified in this category if acquired principally for the purpose of selling in the short term or if so designated by management. Assets in this category are classified as current if they are either held for trading or are expected to be realised within 12 months of the balance sheet date.
The preparation of financial statements in accordance with IAS 34 requires the use of certain critical accounting estimates. The Group makes estimates and assumptions concerning the future. The resulting accounting estimates will, by definition, seldom equal the related actual results. The estimates and assumptions that have a significant risk of causing a material adjustment to the carrying amounts of assets and liabilities within the next financial year are discussed below.

Estimated impairment of goodwill
The Group tests annually whether goodwill has suffered any impairment, in accordance with the accounting policies. If indication of impairment exists the recoverable amounts of cash-generating units will be determined based on value-in-use calculations. These calculations require the use of estimates.

Income taxes
The Group is subject to income taxes in numerous jurisdictions. Significant judgement is required in determining the provision for income taxes. There are many transactions and calculations for which the ultimate tax determination is uncertain during the ordinary course of business.
---

GECONSOLIDEERDE WINST- EN VERLIESREKENING Jan - Mar Jan - Mar Jan - Dec 2005 2004 2004 EUR 000 EUR 000 EUR 000 Netto omzet 20,898 13,524 66,205 Kostprijs omzet -14,952 -10,546 -49,467 Bruto marge 5,946 2,978 16,738 Verkoopkosten -1,814 -937 -5,667 Algemene kosten -3,677 -3,061 -13,136 Overige operationale baten 985 3 849 Overige operationele kosten 0 -98 -101 Operationeel resultaat 1,440 -1,115 -1,317 Aandeel in resultaat overige
deelnemingen 0 0 0 Financiele baten en lasten -1,019 -399 -611 Resultaat na financiele posten 421 -1,514 -1,928 Vennootschapsbelasting -174 27 4,122 Netto resultaat voor de periode 247 -1,487 2,194 Netto resultaat voor minderheids aandeelhouders 0 0 0 Netto resultaat voor aandeelhouders 247 -1,487 2,194 Resultaat per aandeel 0.01 - 0.07 0.09 Gemiddeld aantal aandelen 25,355,190 20,422,342 23,660,608 Winst per aandeel na verwatering 0.01 -0.07 0.09 Gemiddeld aantal aandelen na verwatering 27,915,249 22,750,467 26,242,415
* kostprijs omzet is inclusief personeelskosten, consultant kosten, overige directe kosten en een deel van de overhead van kantoorruimte, kosten voor kantooruitrusting en afschrijving


---

GECONSOLIDEERDE BALANS Mar 31, 2005 Mar 31, 2004 Dec 30, 2004 EUR 000 EUR 000 EUR 000 Activa
Immateriele vaste activa 3,423 495 1,384 Goodwill 34,629 6,610 21,920 Materiele vaste activa 3,463 3,346 3,372 Financiele vaste activa 10,333 488 4,708 Totaal vaste activa 51,848 10,939 31,384 Handelsvorderingen 17,825 11,395 18,014 Overige vorderingen 7,654 4,554 5,753 Nog te storten op aandelenemissie 2,217 Liquide middelen, korte termijn beleggingen 10,903 6,652 17,450 Totaal kortlopende vorderingen 36,382 24,818 41,217 Totaal Activa 88,230 35,757 72,601 Eigen Vermogen en Schulden
Gebonden eigen vermogen 59,551 52,576 60,848 Resultaat voorgaande jaren -29,071 -39,950 -33,988 Resultaat voor de periode 247 -1,487 2,194 Minderheids aandeel 0 0 0 Totaal eigen vermogen 30,727 11,139 29,054 Lange termijn voorzieningen 978 1,006 970 Lange termijn leningen van aandeelhouders - 5,604 - Lange termijn converteerbare lening 15,838 - 13,681 Overige lange termijn leningen 2,166 4,166 3,871 Korte termijn converteerbare lening 4,217 - - Korte termijn voorzieningen 14,391 1,874 6,387 Debenture - 0 - Overige kortlopende schulden 19,913 11,968 18,638 Totaal schulden 57,503 24,618 43,547 Totaal Eigen Vermogen en Schulden 89,208 36,763 73,571


---

WIJZIGINGEN IN EIGEN VERMOGEN Jan - Mar Jan - Mar Jan - Dec 2005 2004 2004 EUR 000 EUR 000 EUR 000 Openingsbalans eigen vermogen 29,054 5,215 5,215 Aandelenuitgifte etc 793 7,278 22,556 Valutakoersverschillen 633 133 -911 Netto resultaat voor de periode 247 -1,487 2,194 Eindbalans eigen vermogen 30,727 11,139 29,054


---

GECONSOLIDEERD KASSTROOM OVERZICHT Jan - Mar Jan - Mar Jan - Dec 2005 2004 2004 EUR 000 EUR 000 EUR 000 Operationele activiteiten
Netto resultaat voor de periode 247 -1,487 2,194 Aanpassingen voor posten niet in de cashflow
Afschrijvingen en afwaarderingen 598 391 1,921 Financiele posten -626 119 -51 Belastingen 174 -27 -4,313 Overige posten 228 104 -2,720 Kasstroom uit operationele activitieiten voor
veranderingen in het werkkapitaal 621 -900 -2,969 Veranderingen in het werkkapitaal -161 1,102 -2,937 Kasstroom uit operationele activiteiten 460 202 -5,906 Investeringsactiviteiten -6,695 -556 -3,790 Financieringsactiviteiten
Uitgifte aandelen tegen contanten 0 2,518 8,576 Opname/ aflossing (netto) leningen -222 -728 13,247 Kasstroom uit financieringsactiviteiten -222 1,790 21,823 Mutaties in liquide middelen -6,457 1,436 12,127 Liquide middelen aan het begin van de periode 17,320 5,207 5,207 Valutakoersverschillen op liquide middelen 40 9 116 Liquide middelen per einde van de periode 10,903 6,652 17,450
* investerings en financierings transacties waarvoor geen cash benodigd is, zijn buiten het kasstroomoverzicht gehouden


10

KENGETALLEN Jan - Mar Jan - Mar Jan - Dec 2005 2004 2004 EUR 000 EUR 000 EUR 000 Eigen vermogen/Activa ratio 34.8% 31.1% 40.0% Schuld/Eigen vermogen ratio 0.78 0.94 0.68 Liquiditeitsratio, % 94% 179% 165% Winstmarge, % 2% -11% -3% EBITDA 2,037 -724 604 EBIT 1,440 -1,115 -1,317 EBITDA (% of netto omzet) 10% -5% 1% EBIT (% of netto omzet) 7% -8% -2% Kengetallen per werknemer
Aantal werknemers aan het eind van de periode 726 567 674 Gemiddeld aantal werknemers gedurende de periode 700 563 615 Netto omzet per werknemer 114 90 108 Netto omzet per consultant 142 114 135 Data per aandeel
Aantal aandelen (inclusief niet geregistreerd) 25,393,363 21,015,455 25,187,256 Gemmiddeld aantal aandelen 25,355,190 20,422,342 23,660,608 Aantal aandelen na volledige conversie 32,393,545 22,881,945 32,211,514 Eigen vermogen per aandeel (SEK/EUR) 1.21 0.53 1.15 Eigen vermogen per aandeel (SEK/EUR)
na verwatering 1.32 0.67 1.27 Resultaat per aandeel (SEK/EUR) 0.01 - 0.07 0.09 EBITDA per aandeel (SEK/EUR) 0.08 - 0.04 0.03 EBIT per aandeel (SEK/EUR) 0.06 - 0.05 - 0.06 Kasstroom uit operationele activiteiten (SEK/EUR) 0.02 0.01 - 0.25 Aandelenkoers 3.9 3.9 3.7 Marktkapitalisatie 99,484 82,805 94,239 Marktkapitalisatie/Netto-omzet 1.36 1.60 1.40


---

EFFECTEN VAN INVOERING IFRS

Onderstaand vindt u een overzicht van de consequenties voor het eigen vermogen en de netto winst van de Groep. De gepresenteerde effecten van de overgang naar IFRS zijn voorlopig en gebaseerd op de huidige verslaggevingregels, die aan veranderingen onderhevig kunnen zijn tot 31 december 2005.

Eigen vermogen volgens IFRS (duizenden EUR)
Jan. 01, 2004 March 31, 2004 June 30, 2004 Sept. 30, 2004 Dec. 31, 2004 Eigen vermogen volgens Zweedse verslaggevingsgrondslagen 4,958 10,390 16,322 18,691 24,800
- aangepast voor de afschrijving van goodwill - 523 1,387 2,555 3,804
- koersverschil op afschrijving van goodwill - 0 1 -12 -50
- aangepast voor de marktwaarde van uitgegeven opties 257 252 256 257 711
- aangepast voor de kosten van uitgifte van aandelenopties - -27 -56 -84 -113
- aangepast voor de afschrijving van overige immateriele vaste activa - - -27 -64 -98 Eigen vermogen volgens IFRS 5,215 11,137 17,883 21,343 29,054 Winst en verlies rekening volgens IFRS (duizenden EUR) Jan- Mar Apr - Jun July - Sep Oct - Dec Jan-Dec 2004 2004 2004 2004 2004 Netto resultaat volgens Zweedse verslaggevingsgrondslagen -1,982 -1,970 -1,490 4,040 -1,402
- aangepast voor de afschrijving van goodwill 523 864 1,168 1,249 3,804
- aangepast voor de kosten van uitgifte van aandelenopties -28 -28 -28 -28 -111
- aangepast voor de afschrijving van overige immateriele vaste activa - -27 -37 -32 -97 Netto resultaat volgens IFRS -1,487 -1,161 -387 5,229 2,194


12

Robert Pickering
Chief Executive Officer
Amsterdam: Tel. +31 20 460 4500
Stockholm: Tel. +46 8 5223 9000
Email: robert.pickeirng@lbicon.com

Theo Cordesius
Chief Operating Officer
Amsterdam: Tel. +31 20 460 4500
Stockholm: Tel. +46 8 5223 900
Email: theo.cordesius@lbicon.com

Bedrijfswebsite: www.lbicon.com


---- --