MediaPlaza


Masterclass interactieve campagnes & webgebruik Introductie

Masterclass interactieve campagnes & webgebruik

Intensieve verdieping op alle ins en outs van interactieve campagnes & webgebruik

Introductie

Dinsdag 19 april 2005
9:00 - 17:00 uur
Media Plaza, Utrecht

Wat?
Deze masterclass geeft verdieping op het onderwerp Interactieve campagnes & webgebruik. Er wordt steeds meer aandacht besteed aan online marketing, interactieve marketing, etc. Het internet is voor marketeers in toenemende mate een belangrijk middel voor marketing campagnes. Zo ook voor de verkoopafdelingen van een bedrijf: aankopen via Internet blijven fors toenemen. Tijdens de masterclass wordt uitgelegd hoe de marketeer het succes van zijn online campagne kan meten, hoe gegevens van website bezoek kunnen worden verzameld en hoe aan de hand van deze statistische gegevens de effectiviteit van sales- & marketingcampagnes kan worden gemeten en verbeterd.

Voor wie?
Communicatie-, sales- en marketingprofessionals die bezig zijn met Interactieve marketing en alles willen leren/weten over dit specifieke fenomeen.

Door wie?
Deze masterclass wordt georganiseerd door MarketingPlaza.nu in samenwerking met diverse experts.

Wat zijn masterclasses?
De masterclassserie is feitelijk een opvolging van de executive evenings. Iedere executive evening wordt een paar weken later gevolgd door een masterclass over hetzelfde onderwerp. De doelgroep is de professional die de details wil weten, zonder zelf meteen specialist te worden. Ook voor de mensen die eerder aan de executive evening hebben deelgenomen is dit een goede volgende stap. Gedurende de masterclass wordt het onderwerp van de dag uitgediept. Dit houdt in dat de deelnemers zowel theoretisch worden bijgespijkerd, cases uit de praktijk te zien krijgen, maar ook zelf aan de hand van opdrachten hands-on ervaring kunnen opdoen. M.a.w. het zijn praktische workshops.

Meer informatie?
Wilt u meer weten over deze bijeenkomst, neem dan contact op via programma@marketingplaza.nu

Deze sessie is onderdeel van Marketingplaza.nu. Dit kennisplatform is een initiatief van Media Plaza te Utrecht. Doel is om tezamen met de (internationaal gelieerde) branche- en vakorganisaties - NIMA, DDMA, VEA E-com, Pragma, MEC, CCMA, IAB, IPAN, SpinAwards, Cascadis, EMMA, SMA, BVA en ANMA - het innovatieve en interactieve karakter binnen het marketing-, communicatie- en salesvakgebied te bevorderen. Daarnaast wordt dit initiatief ondersteund door diverse kennispartners.