MediaPlaza
Masterclass interactieve campagnes & webgebruik Introductie
Masterclass interactieve campagnes & webgebruik
Intensieve verdieping op alle ins en outs van interactieve campagnes &
webgebruik
Introductie
Dinsdag 19 april 2005
9:00 - 17:00 uur
Media Plaza, Utrecht
Wat?
Deze masterclass geeft verdieping op het onderwerp Interactieve
campagnes & webgebruik. Er wordt steeds meer aandacht besteed aan
online marketing, interactieve marketing, etc. Het internet is voor
marketeers in toenemende mate een belangrijk middel voor marketing
campagnes. Zo ook voor de verkoopafdelingen van een bedrijf: aankopen
via Internet blijven fors toenemen. Tijdens de masterclass wordt
uitgelegd hoe de marketeer het succes van zijn online campagne kan
meten, hoe gegevens van website bezoek kunnen worden verzameld en hoe
aan de hand van deze statistische gegevens de effectiviteit van sales-
& marketingcampagnes kan worden gemeten en verbeterd.
Voor wie?
Communicatie-, sales- en marketingprofessionals die bezig zijn met
Interactieve marketing en alles willen leren/weten over dit specifieke
fenomeen.
Door wie?
Deze masterclass wordt georganiseerd door MarketingPlaza.nu in
samenwerking met diverse experts.
Wat zijn masterclasses?
De masterclassserie is feitelijk een opvolging van de executive
evenings. Iedere executive evening wordt een paar weken later gevolgd
door een masterclass over hetzelfde onderwerp. De doelgroep is de
professional die de details wil weten, zonder zelf meteen specialist
te worden. Ook voor de mensen die eerder aan de executive evening
hebben deelgenomen is dit een goede volgende stap. Gedurende de
masterclass wordt het onderwerp van de dag uitgediept. Dit houdt in
dat de deelnemers zowel theoretisch worden bijgespijkerd, cases uit de
praktijk te zien krijgen, maar ook zelf aan de hand van opdrachten
hands-on ervaring kunnen opdoen. M.a.w. het zijn praktische workshops.
Meer informatie?
Wilt u meer weten over deze bijeenkomst, neem dan contact op via
programma@marketingplaza.nu
Deze sessie is onderdeel van Marketingplaza.nu. Dit kennisplatform is
een initiatief van Media Plaza te Utrecht. Doel is om tezamen met de
(internationaal gelieerde) branche- en vakorganisaties - NIMA, DDMA,
VEA E-com, Pragma, MEC, CCMA, IAB, IPAN, SpinAwards, Cascadis, EMMA,
SMA, BVA en ANMA - het innovatieve en interactieve karakter binnen het
marketing-, communicatie- en salesvakgebied te bevorderen. Daarnaast
wordt dit initiatief ondersteund door diverse kennispartners.