Meldpunt Irritatie verzamelt ergernissen van inwoners
zondag 17 april 2005 - Bron: Houtens Belang
Houtens Belang zal na het succes in 2003 en 2004 ook in 2005 weer
actief zijn met het Meldpunt Irritatie.
In de maand april start een campagne (4 weken lang) om aan de inwoners
van Houten te vragen te melden waaraan zij zich aan irriteren in
Houten. Zoals bekend gaat Houtens Belang deze campagne maximaal twee
maal per jaar voeren.
Ook dit is een initiatief dat past in de filosofie van Houtens Belang
om zo veel mogelijk met de inwoners te communiceren over het wel en
wee in de gemeente. Op deze wijze krijgt men niet alleen inzicht in
wat de inwoner het meest irriteert maar ook welke irritaties het
vaakst worden aangedragen. Dit is belangrijk om te weten zodat er
eerst gewerkt kan worden aan datgene wat de inwoners het meest
dwarszit.
Steeds aan het eind van de campagne (in het najaar volgt er weer een)
zal Houtens Belang een Top 3 publiceren van de meest gemelde
irritaties. Natuurlijk blijft het daar niet bij. Houtens Belang zal
tevens aangeven welke acties er zullen worden ondernomen om een aanzet
te geven om deze irritaties weg te nemen. Ook de respondenten zullen
actief worden betrokken in het nadenken over oplossingen en
alternatieven.
De reacties worden op 2 manieren verzameld:
1. via onze website www.houtensbelang.nl
2. middels een e-mail bericht naar meldpuntirritatie@houtensbelang.nl
Copyright © Stichting Digitale Gemeente Houten 1996 - 2005
Deze website is een particulier initiatief en wordt derhalve NIET
beheerd door de overheid (gemeente Houten).
Digitale Gemeente Houten