Gemeente Echt-Susteren


Commissievergaderingen in april (07-04-2005)

In april staan diverse commissievergaderingen op het programma. Deze vergaderingen vinden, tenzij anders vermeld, plaats in de raadzaal in het gemeentehuis, Nieuwe Markt 55 in Echt en beginnen o m19.30uur.U kunt de vergaderingen bijwonen vanaf de publieke tribune.

Commissie Samenlevingszaken, maandag 11 april 2005
1. Opening en mededelingen.

2. Vaststelling agenda.

3. Spreekrecht publiek.

4. Vaststellen verslag vergadering Commissie Samenlevingszaken 14 februari 2005.

5. Informatie inzake servicewinkels.

6. Beleidsverslag reïntegratie 2004.

7. Beleidsplan reïntegratie 2005.

8. Aanpassing verordeningen Wet, werk en bijstand.
9. Visie en Uitvoeringsprogramma Wonen, Welzijn, Zorg.
10. Verordening kwaliteitsregels peuterspeelzalen.
11. Verzoek tot het verlenen van een structureel subsidie aan de LOES.


12. Uitvoering subsidiebeleid 2005.

13. Speelruimteplan 2005 2008.

14. Ingekomen stukken

15. Informatie portefeuillehouders.

16. Rondvraag.

17. Sluiting.

Voor informatie over of inzage van deze agendastukken kunt u een afspraak maken met de commissiegriffier dhr. T. van Eijk, 0475 478 429. Degene die van het spreekrecht gebruik wil maken, meldt dit tenminste 48 uur voor de aanvang van de vergadering aan de betreffende commissiegriffier.

Commissie Ruimtelijke Ontwikkeling en Economische Zaken, dinsdag 12 april 2005

1. Opening.

2. Spreekrecht publiek.

3. Verslag vergadering 1 maart 2005.

4. Voorontwerp bestemmingsplan Spooraansluiting Yard
5. Visie en Uitvoeringsprogramma Wonen, Welzijn, Zorg
6. Voorbereidingsbesluit Centrumplan Susteren.
7. Voorbereidingsbesluit nieuwbouwlocatie agrarisch bedrijf Bij de Molen.

8. Informatie van de portefeuillehouder.

9. Mededelingen.

10. Rondvraag.

11. Sluiting.

Voor informatie over of inzage van deze agendastukken kunt u een afspraak maken met de commissiegriffier dhr. J. Bongaerts, 0475 478 836 of 478 823. Degene die van het spreekrecht gebruik wil maken, meldt dit tenminste 48 uur voor de aanvang van de vergadering aan de betreffende commissiegriffier.

Commissie Openbare Werken / Bouwen en Milieu, woensdag 13 april 2005
1. Opening.

2. Vaststelling definitieve agenda.

3. Eventueel spreekrecht publiek.

4. Vaststelling verslag vorige vergadering (16 februari 2005).
5. Informatie over busroutes en de dienstregeling (H. v.d. Spek).
6. Second opinion Bosstraat Peijerstraat (dhr. Boots van bureau Kragten).

7. Stukken ter kennisname / ter inzage:

- Onderhoudsprogramma wegen 2005

- Verkeersmaatregelen Stationsstraat Louerstraat
- Verkeersmaatregelen Vincentiuslaan Heidestraat
- Verruimde reikwijdte Wet Milieubeheer

- Opmerkingen Algemeen Belang n.a.v. de bijlage "Besluiten van opheffen overwegen enz." behorende bij het verslag van 16 februari.
- Termijnagenda beleidsnota's / projecten 2005.
8. Eventuele informatie door portefeuillehouder(s)
9. Rondvraag

10. Sluiting

Voor informatie over of inzage van deze agendastukken kunt u een afspraak maken met de commissiegriffier dhr. J. Schmits, 0475 478 725. Degene die van het spreekrecht gebruik wil maken, meldt dit tenminste 48 uur voor de aanvang van de vergadering aan de betreffende commissiegriffier.