Nieuwe Director Sales & Network Nissan Nederland
(8-3-2005)
Luc Griffioen is de nieuwe Director Sales & Network van Nissan
Nederland. De 41-jarige Griffioen volgt per 1 april Jan Flipsen op.
Griffioen is nu nog werkzaam als Area Operations Manager bij
alliantiepartner Renault Nederland.
Griffioen startte zijn loopbaan bij Renault Nederland in 1999 als
Manager Dealer Development. Vanaf eind 2000 was hij Manager Strategie
& Dealer Development voor Renault en Nissan. Per 1 januari 2004 werd
hij aangesteld als Area Operations Manager Renault voor de zuidelijke
helft van Nederland.
In zijn nieuwe functie als Director Sales & Network bij Nissan
Nederland is Griffioen verantwoordelijk voor de verkoopresultaten van
het merk in Nederland. Hij geeft leiding aan het team van de
front-office directie Sales. Griffioen rapporteert rechtstreeks aan de
Brand Director van Nissan Nederland, Hans-Werner Hauth.
De nieuwe Director Sales & Network is uiteraard blij met zijn nieuwe
functie. 'Het is een perfect moment om in te stappen. Nissan
introduceert belangrijke modellen, zoals de nieuwe Pathfinder en de
350Z Roadster. De Murano staat net bij de dealers en op de Autosalon
van Genève presenteren we de opvolger van de Pickup, de Navara.
Kortom, het is een boeiende tijd. Samen met de dealerorganisatie doen
we er alles aan om deze producten en ons overige gamma tot een succes
te maken.'
AutoRai