Aanbesteding: inrichting nieuwe brandweerkazerne/gemeentewerf
Het college van de gemeente Helden zal op 31 maart 2005 10.00 uur in
het gemeentehuis Helden op het adres Wilhelminaplein 1 te Panningen,
in een niet openbare aanbesteding aanbesteden: inrichting nieuwe
kazerne.
De opdracht
In 2004 heeft de gemeente Helden opdracht gegeven tot de bouw van een
nieuwe brandweerkazerne gecombineerd met de gemeentewerf. De
oplevering hiervan staat gepland voor september 2005. Het moment van
in gebruik nemen van de nieuwbouw zal worden benut om het gehele
kantoormeubilair te vernieuwen.
De uiteindelijke opdracht zal naast levering van het kantoormeubilair
ook de bijbehorende dienstverlening zoals onder andere het maken van
indelingstekeningen, levering, gebruiksgereed opstellen, advisering op
ergonomie inhouden
De uitvoering van deze opdracht dient te zijn gebaseerd op de
basiseisen zoals aangegeven in het bestek en in de Nota van
Inlichtingen.
De procedure
Het betreft een niet openbare aanbesteding.
Belangstellenden worden verzocht zich aan te melden en ontvangen het
bestek voor de preselectie.
Alle inschrijvingen worden beoordeeld op de selectiecriteria zoals
hieronder vermeld. Indien een groter aantal dan 5 belangstellenden
voldoet aan de gestelde eisen en wensen zal verdere selectie conform
het bestek plaatsvinden om tot maximaal 5 geselecteerde levernanciers
te komen.
De sluitingstermijn voor de inschrijving preselectie is 9 maart 2005
10.00 uur.
De verdere procedure is beschreven in het bestek voor de preselectie.
Aanmelding selectieprocedure
Het bestek voor de preselectie kan vanaf 23 februari 2005 schriftelijk
dan wel per e-mail worden opgevraagd bij
Gemeente Helden
Postbus 7000
5980 AA Panningen
t.a.v. Inge de Vos, consulent bedrijfsvoering
e-mail: ivo@helden.nl
o.v.v.: meubilair nieuwe kazerne
De aanvraag dient uiterlijk 9 maart ontvangen te zijn.
Selectiecriteria
De leverancier dient minimaal aan de volgende selectiecriteria te
voldoen:
a. voldoende financiële en economische draagkracht van de onderneming
b. voldoende omzet van de onderneming in relatie tot de af te nemen
producten
c. milieubewust ondernemen
d. technische bekwaamheid
e. acceptatie inkoopvoorwaarden gemeente Helden
f. acceptatie betalingsvoorwaarden gemeente Helden
De verlangde bescheiden, gegevens en verklaringen zijn beschreven in
het bestek preselectie.
Gunning
De uiteindelijke gunning zal plaats vinden op basis van de economisch
meest voordelige aanbieding. De gunningscriteria staan vermeld in het
bestek wat aan de vijf geselecteerde leveranciers zal worden
toegestuurd.
21-2-2005 12:26
Gemeente Helden