MediaPlaza
Masterclass interactieve marketing Introductie
Masterclass interactieve marketing
Intensieve verdieping op alle ins en outs van interactieve marketing
Introductie
Woensdag 30 maart 2005
9:00 - 17:00 uur
Media Plaza, Utrecht
Wat?
Deze masterclass geeft verdieping op het onderwerp interactieve
marketing. Hoe kan internet als marketing kanaal worden ingezet? Wat
zijn hier bij de mogelijkheden en wat zijn de valkuilen? Hoe zet je
een interactieve campagne op? De masterclass over interactieve
marketing gaat in op alle aspecten die hierin een rol spelen. Het
dagprogramma is zeer praktisch ingesteld en helpt de bezoekers met
hints en tips al een heel stuk op de juiste weg.
Voor wie?
Communicatie-, sales- en marketingprofessionals die bezig zijn met
Interactieve marketing en alles willen leren/weten over dit nieuwe
fenomeen.
Door wie?
Deze masterclass wordt georganiseerd door MarketingPlaza.nu in
samenwerking met diverse experts.
Wat zijn masterclasses?
De masterclassserie is feitelijk een opvolging van de executive
evenings. Iedere executive evening wordt een paar weken later gevolgd
door een masterclass over hetzelfde onderwerp. De doelgroep is de
professional die de details wil weten, zonder zelf meteen specialist
te worden. Ook voor de mensen die eerder aan de executive evening
hebben deelgenomen is dit een goede volgende stap. Gedurende de
masterclass wordt het onderwerp van de dag uitgediept. Dit houdt in
dat de deelnemers zowel theoretisch worden bijgespijkerd, cases uit de
praktijk te zien krijgen, maar ook zelf aan de hand van opdrachten
hands-on ervaring kunnen opdoen. M.a.w. het zijn praktische workshops.
Meer informatie?
Wilt u meer weten over deze bijeenkomst, neem dan contact op via
programma@marketingplaza.nu
Deze sessie is onderdeel van Marketingplaza.nu. Dit kennisplatform is
een initiatief van Media Plaza te Utrecht. Doel is om tezamen met de
(internationaal gelieerde) branche- en vakorganisaties - NIMA, DDMA,
VEA E-com, Pragma, MEC, CCMA, IAB, IPAN, SpinAwards, Cascadis, EMMA,
SMA, BVA en ANMA - het innovatieve en interactieve karakter binnen het
marketing-, communicatie- en salesvakgebied te bevorderen. Daarnaast
wordt dit initiatief ondersteund door diverse kennispartners.