Chevrolet Nederland bundelt krachten
(24-3-2005)
Chevrolet Nederland B.V. heeft per 1 maart 2005 de afdelingen Used
Cars en Fleetsales & Leasing samengevoegd, tot één afdeling onder de
naam Fleetsales & Remarketing. De nieuwe afdeling is verantwoordelijk
voor de verkoopactiviteiten van Chevrolet in de zakelijke markt.
Tevens zal Fleetsales & Remarketing verantwoordelijk zijn voor alle
commerciële aspecten met betrekking tot de verkoop van gebruikte
autoâs binnen de Chevrolet dealerorganisatie.
Op het Europese hoofdkantoor van Chevrolet in Zürich is onlangs
gekozen voor deze organisatiestructuur, waardoor ook een goede
aansluiting is gewaarborgd van de activiteiten met het Europese
hoofdkantoor.
Richard de Jongh
De leiding van de afdeling Fleetsales & Remarketing bij Chevrolet
Nederland B.V. is in handen van Richard de Jongh (41) in de functie
van Manager Fleetsales & Remarketing. De heer De Jongh kan bogen op
een brede ervaring binnen de autobranche, waar hij zijn loopbaan in
1980 begon met een administratieve functie bij het internationale
autoverhuurbedrijf Hertz. Vanaf 1990 heeft hij diverse, overkoepelende
directiefuncties bekleed op zowel commercieel als technisch gebied bij
enkele dealerholdings, alsmede een managementfunctie bij een
automobielimporteur.
Robert Tak, Director Sales en Marketing
Robert Tak, Director Sales en Marketing: âMet de samenvoeging van de
afdelingen Used Cars en Fleetsales is Chevrolet Nederland er klaar
voor om haar positie in de zakelijke markt verder te versterken.
Gezien de snelheid waarmee Chevrolet door General Motors momenteel
wordt voorzien van nieuwe modellen en de verwachte introductie van
dieselmotoren in 2006, is het belangrijk dat wij onze goede relaties
in de zakelijke markt uitbreiden en versterken. Met de nieuwe
structuur en de ervaring van Richard heb ik er alle vertrouwen in dat
we een goede basis voor succes in de zakelijke markt hebben.â
AutoRai