AutoRai

Chevrolet Nederland bundelt krachten

(24-3-2005)
Chevrolet Nederland B.V. heeft per 1 maart 2005 de afdelingen Used Cars en Fleetsales & Leasing samengevoegd, tot één afdeling onder de naam Fleetsales & Remarketing. De nieuwe afdeling is verantwoordelijk voor de verkoopactiviteiten van Chevrolet in de zakelijke markt. Tevens zal Fleetsales & Remarketing verantwoordelijk zijn voor alle commerciële aspecten met betrekking tot de verkoop van gebruikte autoâs binnen de Chevrolet dealerorganisatie.

Op het Europese hoofdkantoor van Chevrolet in Zürich is onlangs gekozen voor deze organisatiestructuur, waardoor ook een goede aansluiting is gewaarborgd van de activiteiten met het Europese hoofdkantoor.

Richard de Jongh
De leiding van de afdeling Fleetsales & Remarketing bij Chevrolet Nederland B.V. is in handen van Richard de Jongh (41) in de functie van Manager Fleetsales & Remarketing. De heer De Jongh kan bogen op een brede ervaring binnen de autobranche, waar hij zijn loopbaan in 1980 begon met een administratieve functie bij het internationale autoverhuurbedrijf Hertz. Vanaf 1990 heeft hij diverse, overkoepelende directiefuncties bekleed op zowel commercieel als technisch gebied bij enkele dealerholdings, alsmede een managementfunctie bij een automobielimporteur.

Robert Tak, Director Sales en Marketing
Robert Tak, Director Sales en Marketing: âMet de samenvoeging van de afdelingen Used Cars en Fleetsales is Chevrolet Nederland er klaar voor om haar positie in de zakelijke markt verder te versterken. Gezien de snelheid waarmee Chevrolet door General Motors momenteel wordt voorzien van nieuwe modellen en de verwachte introductie van dieselmotoren in 2006, is het belangrijk dat wij onze goede relaties in de zakelijke markt uitbreiden en versterken. Met de nieuwe structuur en de ervaring van Richard heb ik er alle vertrouwen in dat we een goede basis voor succes in de zakelijke markt hebben.â