PERSBERICHT - 2005-03-15
Lancering nieuw 'topmerk' 23 maart tijdens Evenement 2005 op Jaarbeurs
Utrecht
'Conferentietoppers' gaan nauw samenwerken
Zes conferentiecentra uit het topsegment in ons land lanceren volgende
week op de beurs Evenement 2005 in de Utrechtse Jaarbeurs een nieuw
samenwerkingsverband. Hun nieuwe 'topmerk' gaat ervoor zorgen, dat
'zakelijke bijeenkomsten voortaan meer behelzen dan vergaderen
alleen'.
Vergaderen, zakelijke bijeenkomsten, een
training of congres.Voor een bedrijf is de uitkomst van die ene
specifieke bijeenkomst vaak van doorslaggevend belang.
Aansprekende resultaten worden echter uitsluitend behaald in een
omgeving waar de omstandigheden optimaal zijn. Het is dus uitermate
belangrijk dat de locatie waar de bijeenkomst plaatsvindt zich
optimaal kan inleven in de wensen van het bedrijf.
Op 23 maart om 14.00 uur, op stand C031 van de beurs Evenement 2005 in
de Jaarbeurs in Utrecht, lanceren zes topconferentiecentra,
Multifunctioneel Opleidings - en Congrescentrum Meerwold, Conference
Resort De Sparrenhorst, Landgoed Duin & Kruidberg, Landgoed Avegoor,
Conferentie en Opleidingscentrum De Ruwenberg en Dolce Kasteel
Vaalsbroek, hun nieuwe topmerk dat ervoor zorgt dat zakelijke
bijeenkomsten meer behelzen dan vergaderen alleen.
Niet alleen de bijeenkomst in de vergaderzaal, maar de totale
samenhang van de geboden faciliteiten op het gebied van ontspanning,
culinaire verrassingen, comfortabele kamers en zaken als rust, ruimte
en de unieke ligging door heel Nederland maken het verschil.
Tel daarbij op de bijzondere ambiance en
gastvrijheid waarbij niets teveel is, dan wordt het u duidelijk waar
het nieuwe topmerk voor staat en hoe deze zes Conferentiecentra hun
belofte "de maatstaf in kwaliteit" meer dan waar zullen maken.
De topconferentiecentra houden op 23 maart, vlak voor de officiële
lancering, om 13.30 een speciaal persmoment. Aanmelding daarvoor via
info@marketingmoments.com.