Ingezonden persbericht


SOS-Kinderdorpen neemt nieuwe manager relatiemarketing aan

Jeroen Beelen (35) is begonnen als manager relatiemarketing bij SOS-Kinderdorpen. Hij is daar verantwoordelijk voor de fondsenwerving onder huishoudens. Beelen maakte de overstap naar SOS-Kinderdorpen vanuit zijn positie als zelfstandig ondernemer. Daarvoor werkte hij onder meer als CRM coördinator voor Renault Nederland, CoCoCom Amsterdam en Compuware. Met de beschikking over een nieuwe database staat Beelen bij SOS-Kinderdorpen aan de basis van een nieuwe manier van werken. Emailmarketing en direct marketing staan daarin centraal.

Beelen: "Het werken voor een goed doel geeft een extra invulling en stimulans aan je werk, zeker omdat je ook weet dat door het uitrollen van succesvolle acties en marktbenadering er voor nog meer weeskinderen een betere toekomst gebouwd kan worden."

Over SOS-Kinderdorpen
SOS-Kinderdorpen is een niet-overheidsgebonden, particuliere kinderhulporganisatie die al meer dan 55 jaar zorgt voor de opvang van weeskinderen over de hele wereld. Ongeacht hun geloof, afkomst of huidskleur. We doen dit op onze eigen, unieke manier: door de weeskinderen weer in een gezinssituatie te laten opgroeien met een eigen moeder en broertjes en zusjes. We geven ze liefde, onderwijs en een toekomst. Onze voorzieningen zoals scholen en medische en sociale centra dragen direct bij aan de kwaliteit van leven voor de omwonenden in de directe omgeving van het dorp. De organisatie heeft ruim 450 dorpen en de dagelijkse zorg voor meer dan 58.000 weeskinderen.

Ingezonden persbericht