Ingezonden persbericht
Micro Focus ontvangt Customer Service Award voor vierde achtereenvolgende jaar
Onafhankelijk wereldwijd onderzoek beloont Micro Focus SupportLine met de OMEGA NorthFace ScoreBoard Award
Hoofddorp, 22 maart 2005 - Micro Focus International Ltd. heeft voor het vierde achtereenvolgende jaar de OMEGA NorthFace ScoreBoard Award ontvangen. Deze prijs wordt uitgereikt aan bedrijven met een zeer hoog serviceniveau, die zich bovendien richten op het overtreffen van de verwachtingen van klanten. Onafhankelijk onderzoeksbureau OMEGA Management Group Corporation (www.omegascoreboard.com) kent de prijs toe op basis van de waardering van een brede reeks producten en diensten. SupportLine en Development, de customer support-teams van Micro Focus, legden de basis voor de toekenning door hun aantoonbare betrokkenheid en open teamwork die de basis vormen voor een optimale klantenservice.
Micro Focus ontving de prijs voor het vierde achtereenvolgende jaar voor zijn uitzonderlijke klantenservice en technische ondersteuning. Het onderzoek omvat meer dan 50 bedrijven en ruim 300 projecten in verschillende sectoren. Daarbij scoorde Micro Focus op een schaal van vijf voor alle onderzochte onderdelen minimaal een vier voor klanttevredenheid. Deze waardering onderstreept de kracht van Micro Focus en zijn partners om klanten te ondersteunen bij het ontsluiten van de waarde in legacy-systemen. Het Micro Focus SupportLine-salesteam heeft dit jaar voor het eerst een award ontvangen. Dit onderstreept dat dit cruciale bedrijfsonderdeel zeer goed functioneert voor wat betreft licentieadministratie en beheer van het betalingsproces.
Joe Mascio, Vice President Micro Focus SupportLine: "Onze klantenservice heeft deze prestigieuze prijs nu voor het vierde achtereenvolgende jaar ontvangen. Dat hebben we gerealiseerd door onze focus op het succes van onze klanten in alle aspecten van onze organisatie in te bedden. Het is zeer bevredigend dat dit jaar ook onze SupportLine-verkooporganisatie in de prijzen is gevallen."
"Micro Focus behoort tot een select gezelschap van technologiebedrijven dat in 2004 de geldende normen voor klanttevredenheid oversteeg", aldus Richard J. Castellano, President van het CRM Institute van OMEGA. "Organisaties zoals Micro Focus, die voortdurend vier punten op een schaal van vijf behalen, hebben dankzij hun consequente klantgerichte aanpak een zeer grote klanttevredenheid."
Micro Focus - 'Unlocking the value of legacy'
Micro Focus is leverancier van ontwikkel- en deployment-software die legacy-applicaties naar moderne platformen brengt. Micro Focus helpt bedrijven de waarde van hun legacy te ontsluiten door hergebruik van hun vitale toepassingen met .NET, Java, XML en webservices. Dit resulteert in lagere kosten, verhoogde flexibiliteit en minimale risico's. Micro Focus is in 1976 opgericht en wereldwijd actief met hoofdkantoren in het Verenigd Koninkrijk, de Verenigde Staten en Japan. Ga voor meer informatie naar: www.microfocus.com
Voor meer informatie :
Micro Focus
Reza Warnink
Tel. 023 - 5689138
E-mail: Reza.Warnink@MicroFocus.com
Lammers van Toorenburg Benelux PR
Paul Maris
Tel. 030 - 6565070
E-mail: paul@lvtpr.nl