Ingezonden persbericht

Vd Berg Trading, leverancier van consumentenproducten verandert naam

BEUNINGEN, 20050317 -- Het bedrijf Van den Berg Trading, bekend in Europa van de diverse consumentenproducten, heeft door de groei en nieuwe ontwikkelingen besloten haar naam te veranderen in Van den Berg Products. Speciaal voor deze gelegenheid heeft het bedrijf een indrukwekkende bedrijfsfilm laten maken. Hierin is te zien is hoe de producten van bekende merken als Montiss en Aigger vanuit de fabrieken in het Verre Oosten, via de retailer bij de consument terecht komen.


Sinds de start heeft het bedrijf een flinke groei en een groot aantal veranderingen doorgemaakt. Waar het in 2001 begon met een aantal zeer uiteenlopende producten, brengt het bedrijf nu complete productlijnen op huishoudelijk, fitness en wellcare gebied op de markt. Zo heeft het inmiddels voor diverse klanten binnen het retailkanaal in binnen- en buitenland attractieve concepten uitgewerkt die onder 'private label' op de markt worden gebracht.

Onder haar eigen merken Montiss en Aigger voor huishoudelijke artikelen, keukenapparatuur en persoonlijke verzorging; PowerPeak voor fitness equipment en Santelle voor wellcare producten, streeft het bedrijf er naar producten aan te bieden die stijlvol en innovatief zijn. Vandaar de toevoeging "Life Style Innovations" aan haar naam. Daarnaast biedt het bedrijf een totaalpakket van basisproducten die vanwege hun uitvoering, uitstraling en prijs-kwaliteitverhouding uniek zijn. Hierdoor is het van mening de naam 'Trading' ontgroeid te zijn.
"We willen ons onderscheiden in de markt omdat we nèt even wat anders omgaan met onze producten en de uitstraling hiervan. Het moet er gewoon gelikt uitzien. Uiteindelijk koopt de consument een doos en het product zelf ziet hij/zij vaak pas als thuis de doos wordt geopend." aldus Daniël van den Berg, directeur-eigenaar van het bedrijf.

Van den Berg Products streeft zowel bij de producten als bij haar organisatie altijd naar kwaliteit en service. Van den Berg: "Iedereen kan alles willen verkopen maar uiteindelijk wil je dat je klanten tevreden zijn. Dit kun je pas bereiken als je er óók bent op het moment dat bijvoorbeeld een consument nog met een vraag zit."

Speciaal voor de naamsverandering heeft het bedrijf een indrukwekkende bedrijfsfilm laten maken waarin iedereen een kijkje achter de schermen krijgt. Men wordt meegenomen naar de fabrieken in het Verre Oosten om de inkopers en kwaliteitscontroleurs aan het werk te zien. Vervolgens is te zien hoe de producten naar Europa worden getransporteerd en hun weg vinden via de haven naar de consument. Deze unieke film is te bekijken vanaf de website http://www.vdbergproducts.com




Ingezonden persbericht